أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

صفارهرندی: کجا شنیده‌ایم که هاشمی به دخترش تذکر بدهد؟

به گزارش شبکه ایران، محمدحسین صفار هرندی در گفت‌وگو با مجله مثلث، اطرافیان هاشمی را مقصر دانسته و تصریح کرده است: در سال ۸۳ پسر ایشان مهدی هاشمی یا یک روزنامه پر تیراژ آمریکایی مصاحبه می​کند که این بار اگر پدر من رئیس جمهور شود، قانون اساسی را تغییر می​دهد و نقش رهبری را تا حد یک مقام تشریفاتی تنزل می​دهد . 

 

 این حرف یعنی براندازی. ولی این پسر به خاطر این حرف تو دهنی نخورده است. کجا شنیده​ایم که آقای هاشمی بگوید غلط کرده آن کسی که حتی اگر پسر من باشد چنین اراجیفی را سر هم کرده است؟ دختر ایشان انواع اهانت​ها را به نظام داشته است. کسی که این حرف​ها را می​زند یعنی اجیر شده شیطان است. چرا توبیخ نمی​شود؟  

 

وی در ادامه در خصوص ارتباط هاشمی با مسائلی که پس از انتخابات ریاست جمهوری رخ داد، افزود : هاشمی در این میان داور نیست و تمایل و گرایش دارد . اگر خودش در راس نیست، لااقل خودش را با آن افراد مشترک المنافع می​داند. 

 بنابراین از آن به بعد هم ایشان با آنها بوده و با آنها نشست و برخاست داشته است. اطرافیان ایشان کاملا به صورت رسمی از آن موضع صحبت کردند. نمی​شود بگوییم یک نفر خودش از آلودگی به جریانی مبرا باشد، در حالی که همه اطرافیانش مستقیما در میانه میدانی باشد که ایشان می​خواهد خودش را از آن تبرئه کند. 

 

صفار هرندی تاکید کرد : هاشمی همیشه می​گوید من نسبتی با کارگزاران ندارم و آنها دوستان ما هستند. اما واقع مطلب این است که مراد فکری و تشکیلاتی کارگزاران، هاشمی بوده است. اگر این مسائل شفاف شود، سبب می​شود که مواضع سیاسی فرد هم شفاف​تر شود و دیگر آقای هاشمی از موضع پدارانه برخورد نکند و بگوید که من طرف یک ماجرای سیاسی هستم.  

 

به نقل از:  http://www.inn.ir/newsdetail.aspx?id=71397

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد