أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

نمایش جن در قالب آدم فضایی‌ها از سیما!








نشان دادن تصویر آدم فضاییها به شکل جن، ترسیم شده توسط آلیستر کرولی در صدا و سیمای ما تازگی ندارد، ولی این یک مورد خیلی در نوع خود بی‌نظیر است! 

نشان دادن تصویر آدم فضایی‌ها به شکل جن، ترسیم شده توسط آلیستر کرولی در صدا و سیمای ما تازگی ندارد، ولی این یک مورد خیلی در نوع خود بی‌نظیر است. شبکه 3 سیما فیلم "پل" محصول 2011 کشورهای آمریکا و انگلستان را در روز چهارشنبه ( 9شهریور) ساعت 20 از شبکه 3 پخش کرد.

جریان این فیلم از این قرار است که دو دوست برای سیاحت به غرب آمده‌اند، آنها تصمیم می‌گیرند با یک کاروان به سرتاسر سرزمین غربی سفر کنند. در راه سفر به یک موجود فضایی برمی‌خورند، در ابتدا از دیدن موجود فضایی وحشت می‌کنند ولی رفته‌رفته درمی‌یابند که موجود فضایی که پل نام دارد، بسیار خون‌گرم و اجتماعی است و درکنار او به آنها خوش می‌گذرد. خوب، نکته جالبش این است که شخصیت این آدم فضایی دقیقا همان جن ترسیم شده توسط آلیستر کرولی است.

آلیستر کرولی و پیروان‌شان، به احیاء مجدد سنت جادوگری در دنیای انگلیسی زبان قرن بیستم معروفند. جنبش‌های مشابه دیگری نیز در حدود همین سال‌ها انجام پذیرفت که عمدتاً در فرانسه و آلمان متمرکز بودند. آنها به عنوان نوکافرها (نومشرکان) تلقی می‌شوند. سنت‌های دیرینه بومی جادوگری به عنوان کفر و الحاد شناخته می‌شوند.

کرولی نویسنده کتابی با نام "کتاب قانون" است که آن را در شرایطی که در هرم گیزا Giza تسخیر شده بود نوشت. می‌گویند او پدربزرگ واقعی جورج دبلیو بوش است. در سال 1904 وی کتاب قانون را درست پس از تفکرات و عباداتش در آرامگاه فرعون هرم بزرگ گیزا در مصر دریافت کرد. کراولی ادعا کرد با موجودی به نام Aiwaz ارتباط برقرار کرده است.

در سال 1918 آلیستر کرولی این جادوگر جدید و این دانشمند علوم خفیه تلاش کرد تا یک گرداب ابعادی Dimensional Vortex را ایجاد کرده تا بوسیله آن بین دنیای مادی و دیدنی و دنیای نادیدنی پلی بزند.
این مراسم که توسط او انجام گرفت Amalantrah Working نام گرفت.





گفته می‌شود که او در این کار موفق شد و از شکافی که ایجاد کرد موجودی آشکار شد. او این موجود را "Lam" (فرار کرده) نامید و تصویری از چهره او کشید. تصویری که او با جزئیاتش در بیش از 90 سال پیش کشید شباهت عجیبی با "بیگانه‌های فضایی خاکستری"(Gray Aliens) دارد که این روزها درباره آنها زیاد بحث می‌شود و در فیلم‌های هالیوودی زیاد آنها را میبین

نظرات 1 + ارسال نظر
تلنگر جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ق.ظ http://talangor86.blogsky.com

سلام
عید فطر مبارک!
با مطالب ناگفته‌هایی از گروه انحرافی ، بیانیه جنبش 14 فوریه بحرین، پشت پرده اعلام عید فطر در عربستان
منتظرتونیم.
نظر یادتون نره!
http://talangor86.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد