أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

خیانت تازه سران جبهه اصلاحات

به نقل از جهان نیوز: 

 

به گزارش جهان به نقل از کیهان، نیویورک تایمز این تلاش را همسو با فشار تحریم های اقتصادی علیه ایران خوانده و می نویسد: حکومت ایران و رهبران آن سعی دارند انتخابات پیش رو را به عنوان الگویی برای دموکراسی های تازه شکل گرفته عربی معرفی کنند ولی تحریم انتخابات توسط اصلاح طلبان و همچنین احتمال بروز خشونت و تشنج هنگام انتخابات در کنار مشکلات اقتصادی و فشار تحریم ها، چالشی جدید بر سر راه جمهوری اسلامی است. حکومت ایران الگوی ایران را منبع الهام بخش معترضان در کشورهای خاورمیانه می خواند.
 

نیویورک تایمز هرچند که در به کارگیری تعبیر «چالش» برای خیانت تازه اصلاح طلبان اغراق می کند اما می نویسد: تحریم علنی انتخابات از سوی اصلاح طلبان ]تیم خاتمی و موسوی خوئینی ها و برخی عناصر فراری مشاور موسوی نظیر اردشیر امیر ارجمند[ به خصوص قبل از آغاز انتخابات در ایران امری بی سابقه است. این امر از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا جمهوری اسلامی تاکنون با آن روبرو نبوده است. آنها مشروعیت انتخابات و نظام را به چالش می کشند.(!) 


برخلاف این ادعا، افراطیون مدعی اصلاحات در ماجرای تحصن مجلس ششم و اعلام علنی ممانعت از برگزاری انتخابات مجلس هفتم و سپس در انتخابات مجلس هشتم، خیانت های مشابهی را مرتکب شده اند. 


نیویورک تایمز همچنین اظهار امیدواری کرد که حلقه انحرافی نیز وارد حوزه ایجاد چالش در انتخابات شود و در رسیدگی به صلاحیت ها و نظارت بر انتخابات میان مجریان انتخابات در وزارت کشور و نهادهای نظارتی اختلاف پدید آید.
یادآور می شود اخیرا علی کشتگر از سران گروهک ورشکسته فدائیان خلق نیز تصریح کرده بود: 

 مهم این است که بین اصلاح طلبان و کسانی که حکومت دینی را قبول ندارند، اجماع و هماهنگی به وجود آمده است. 

 


پایگاه اپوزیسیونی اخبار روز نیز چند روز پیش تصریح کرد اصلاح طلبان از چند سال پیش با فرستادن برخی نیروهای خود به اروپا و آمریکا، عملا وارد فاز مواضع اپوزیسیون علیه حاکمیت شده اند و به کمک برخی دولت های اروپایی نظیر انگلیس مایلند نقش اپوزیسیون قدیمی را برعهده بگیرند! 


معنای این ابراز تمایل در واقع پذیرفتن و به دوش کشیدن نقش گروههایی چون سلطنت طلبان، سازمان منافقین، جبهه ملی و نهضت آزادی است؛ با این تفاوت که خیانت محافلی چون مجمع روحانیون، حزب مشارکت و برخی اعضای مرکزیت کارگزاران، خیانت بزرگتری است چرا که اینها در دوران اوج گیری انقلاب ها علیه جبهه استکبار، می کوشند به زعم باطل خود و همان گونه که آمریکا و اسرائیل می خواهند، از فروغ جمهوری اسلامی در چشم ملت ها بکاهند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد