أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

خواهر فائزه هاشمی! احسنت بر دل دریایی شما

کجای دنیا آدم علیه میراث پدری اش اقدام می کند که شما بکنید؟ انصافا عجب صبری خدا به شما داده... این همه ظلم را می بینید باز هم بزرگوارانه به وطن فروشیتان ادامه می دهید... کاش همه مانند شما ثابت قدم بودند! 

 

 به گزارش جهان نویسنده وبلاگ بهای وصل تو گر جان بود خریدارم...! درآخرین پستش نوشت:  

 

خواهر فائزه هاشمی!... فرزند خلف پیر سازندگی.... احسنت بر دل دریایی شما... انصافا چه می کشید زیر بار این همه ظلمی که این نظام بر شما و شجره ی صد در صد طیبیه ی خاندانتان روا می دارد؟؟؟  

 

کوه هم اگر بود تا به حال پنبه شده بود! این قوه ی قضاییه که دیگر هیچ.... اصلا از خدا نمی ترسند!چقدر راحت هر تهمتی را بر شما روانه می دارند!!!  

 

همین چند وقت پیش بود که تمام زحمات صادقانه ی اخوی محترمتان را ملغی پنداشتند و وجود شریفشان را آواره ی غربت نمودند حالا نوبت شما شده...  

 

اخیرا مطلع شده ایم برای یک ساندویچ ناقابل و چند دست لباس برایتان 6ماه حبس و 5 سال انفصال از فعالیت های سیاسی و فرهنگی و فتنه ای و... بریده اند!امان از دست این جماعت تنگ نظر!!! 

 

 شما نباشید چه کسی انقلاب مخملین سبز را به کشورهای منطقه صادر کند؟  

 

چه کسی برای رسانه های آن طرف مرزی خبر بسازد؟ 

 

 6 ماه حبس؟ مگر نمی دانند که حساب شما از آن دانشجوهای بی صاحب که به سال ها حبس و تعلیق و اخراج و ... محکوم شده اند جداست؟؟؟  

 

مگر نمی دانند که آقازاده بودن کم چیزی نیست دراین مملکت؟؟؟ 

 

 مگر پدر شما چه گناهی کرده که باید این همه سال با عرق جبین و کد یمین نیرو تربیت کند برای این نظام و آخرش این جماعت نمک نشناس این چنین مزدش را بدهند؟  

 

اقدام علیه نظام؟؟؟ اصلا سند منگوله دار این نظام که با تمام متعلقاتش از مایملک حتمی ابوی بزرگوار شماست... 

 

 کجای دنیا آدم علیه میراث پدری اش اقدام می کند که شما بکنید؟ 

 

 انصافا عجب صبری خدا به شما داده... این همه ظلم را می بینید باز هم بزرگوارانه به وطن فروشیتان ادامه می دهید... کاش همه مانند شما ثابت قدم بودند!!!  

 

همشیره ی گرامی! ... مبادا به دل بگیرید... سرتان سلامت... 6 ماه که چیزی نیست... شما بگو 6 سال... اصلا 60 سال... چه فرقی دارد؟؟؟  

 

شما که به حمد الله پشتتان به عظمت ابوی محترمتان (دامت برکاته) گرم است.... دیگر چه جای غصه... همین امروز و فرداست که به اشاره ی یک قلم و چند خط نامه ی سرگشاده... شاید هم خیلی کم هزینه تر یک فاتحه ی حکم را بخوانند.  

 

بالاخره فرق است بین شما و آن جماعتی که در خانه ی رعیت شما بزرگ شده اند! همین قدر هم پایتان به دادگاه باز شده زیاده جسارت کرده اند چه برسد به حبس.... بنده خودم می سپارم یک دست لباس عزای ابریشمین به همراه هوارتا ساندویچ پبشکشاتان کنند به جهت رفع کدورت... مباد سایه یتان را از سر ما کم کنید...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد