أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

جزئیات تازه‌ای از ارتباطات عضو شورای شهر تهران با انگلیس

به نقل از جهان نیوز: 

 

به گزارش جهان، یکی از افراد که همسر وی جزو محکومان فتنه است به فارس گفت: نقش این عضو شورای شهر در ایجاد ارتباط میان عناصری از داخل کشور و دولت خبیث انگلیس بسیار فراتر از ایجاد ارتباط صرف است و وی در واقع این ارتباطات را مدیریت می‌کند.

وی اضافه کرد:  

یکی از مأموریت‌های این عضو شورای شهر تهران این است که مجموعه پول‌ها و هدایای ارسال شده از جناب دولت انگلیس و شبکه بی‌بی‌سی برای خانواده‌های عناصر فتنه‌گر در داخل ایران را دریافت و میان آنها توزیع می‌کند.

وی ضمن تأکید بر اینکه نامبرده از طرف دولت انگلیس و بی‌بی‌سی اختیار تام در این مورد دارد، گفت: به عنوان نمونه وی ارتباطی میان خانواده فردی به نام شبنم سهرابی که ادعا می‌شود ظهر عاشورای ۸۸ در تهران کشته شده با بی‌بی‌سی برقرار کرده و سپس هدیه‌ای از طرف بی‌بی‌سی برای این خانواده ارسال نموده است.

این فرد در ادامه گفت: این عضو شورای شهر در انجام این پروژه دارای ارتباطات تنگاتنگ با عناصری مانند مسیح علی‌نژاد است که اکنون نقش پادو و رابط شبکه فاسد بی‌بی‌سی با عناصر رادیکال فتنه را ایفا می‌کند.

لازم به یادآوری است که پیش از این اطلاعات مبسوطی درباره تسلط بهائیت بر شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی، چگونگی به کارگیری عناصر به اصطلاح اصلاح‌طلب در این بنگاه دولتی انگلیس و همچنین پشت پرده مفاسد موجود میان کارکنان آن افشا شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد