أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

فعالیت اینترنتی بسیجی‌ها؛ ساعتی هفت هزار تومان!

به گزارش جهان نیوز، رسانه پادشاهی عربستان ادعا کرد که بسیجی های ایرانی برای فعالیت در فضای مجازی ساعتی هفت هزار تومان پاداش دریافت می کنند.

شبکه العربیه وابسته به جریان وهابی آل سعود که پیش از این تلاش می‌کرد اخبار جهت‌دار و سیاهی از اوضاع سیاسی ایران منتشر کند در تازه ترین دروغ پردازی ضد ایرانی خود مدعی شد: 

  گروهی که عمدتا بسیجی هستند اقدام به راه اندازی وبلاگ و سایت و همچنین فعالیت هایی همچون هک سایت ها، ایمیل‌ها و هر آنچه که به مخالفان مربوط است می کنند.
سابقه فضاسازی رسانه ای العربیه علیه ایران به ابتدای تاسیس آن برمی گردد اما شاید اوج تحرکات ضدایرانی العربیه در فتنه 88 بود که همگام با رسانه های غربی و ضد انقلاب سعی در ناآرام جلوه دادن وضعیت داخلی کشور و بزرگ نمایی اغتشاشات داشت. 

 پس از راهپیمایی تاریخی ملت ایران در نه دی 88 نیز العربیه در توهینی آشکار به مردم ایران، علت حضور آنان را توزیع کیک و ساندیس در میان راهپیمایان اعلام کرد!
اهتمام العربیه علیه ایران تا بدان جاست که حتی این رسانه حکومت عربستان، در مورد بلایای طبیعی درون ایران نیز دروغ را چاشنی اخبار خود می کند بطور مثال در مورد زلزله نسبتا خفیف سال گذشته در تربت حیدریه مدعی شد که 274 تن در این حادثه کشته شده اند در حالی که این زمین لرزه حتی یک کشته هم در بر نداشت.

برخی اخبار حاکی است این شبکه سعودی برنامه های ضد ایرانی را با مشارکت عناصری چون محسن مخملباف پخش می کند.

شبکه خبری العربیه که در سال 2003 و برای رقابت با دیگر شبکه های خبری عرب زبان منطقه کار خود را آغاز کرد، تنها شبکه خبری عرب زبان است که رژیم صهیونیستی به آن اعتماد دارد و اجازه پخش برنامه های آن را برای اسرای فلسطینی می دهند بطوری که در زندان های رژیم صهیونیستی، زندانیان فقط مجازند غیر از شبکه های عبری و صهیونیستی، «العربیه» را تماشا کنند! از این رو از سوی مسلمانان منطقه "العبریه" لقب گرفته است.

رسانه وابسته به عربستان سعودی که همواره تلاش دارد با هدف تضعیف موقعیت انقلابیون و ایران در منطقه، کوچکترین اخبار مربوط به ضدانقلابیون را با آب و تاب فراوان منتشر کند، سابقه طولانی در دروغ پردازی دارد که از جمله آنها می توان به ادعای فعالیت 40 هزار جاسوس ایران در منطقه، مرگ یکی از اعضای شورای نگهبان و انتشار اخباری در دفاع از حسنی مبارک رییس جمهور مخلوع مصر اشاره کرد. همچنین جوانان مصری تا کنون چند بار به سیاست شبکه العربیه و اخبار جهت دار این رسانه در قبال تحولات و انقلاب مصر اعتراض کرده اند.

شبکه تلویزیونی العربیه که ارتباطات تنگاتنگی با شبکه بی‌بی‌سی انگلیس دارد، بوسیله استخبارات عربستان تاسیس، راه‌اندازی شده و توسط دستگاه اطلاعاتی این کشور مدیریت، هدایت و حمایت می‌شود.

ادعای "پولی بودن فعالیت بسیجیان در اینترنت" به دنبال آن از سوی رسانه سعودی و سایر رسانه های ضد انقلاب دنبال می شود که با حضور وبلاگ نویسان بسیجی و متعهد در عرصه سایبری شاهد پاسخ به شبهات، مقابله با دروغ پردازی ضد انقلاب و کمتر شدن اخبار زننده در اینترنت بوده ایم.

برخی ناظران معتقدند که هدف الجزیره از حمله به بسیجیان، کاهش انگیزه آنان برای فعالیت در فضای مجازی، دلداری دادن به رسانه های ضدانقلاب و سیاه نمایی علیه نظام است از سوی دیگر حملات اخیر العربیه، نشانه موفقیت جهاد سایبری ایرانیان ارزیابی می شود. 

 ------------------------------------------------------------ 

خدا شکرت که دشمنان ما احمق اند!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد