أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

شکایت مشایی از داوود احمدی‌نژاد

 

 

اسفندیار رحیم مشایی و معاونت حقوقی ریاست جمهوری از بازرس ویژه سابق رئیس جمهور به اتهام افترا و نشر اکاذیب شکایت کردند.

سید علی‌اصغر حسینی وکیل رئیس دفتر رئیس جمهور در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت:‌ داود احمدی‌نژاد بارها رحیم مشایی را به "جریان انحرافی" منسوب کرده و به طرح ادعاهای اثبات‌نشده درباره وی پرداخت.

وی افزود: بعد از طرح تلاش نزدیکان رئیس جمهور برای  ترور برخی چهره‌های  نظامی توسط داود احمدی‌نژاد، معاونت حقوقی ریاست جمهوری رسماً از وی شکایت کرد.

وکیل رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: داود احمدی‌نژاد چندی پیش در سخنانی بدون ارائه سند و مدرک مدعی شد مشایی از سابقه نفاق و اباحی‌‌گری برخوردار بوده و فردی لیبرال است.
 
حسینی افزود: برادر رئیس جمهور در ادامه ادعاهایش مشایی را از اعضای انجمن حجتیه معرفی کرده که در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی تعظیم می‌کند و اعتقاد و التزامی به ولایت فقیه ندارد و مدعی ارتباط با امام زمان (عج) است.

وی ادامه داد: این سخنان مصداق بارز عناوین مجرمانه افترا و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی بود و بنده بر اساس موضوع مواد 697 و 698 قانون مجازات اسلامی از آقای احمدی‌نژاد شکایت کردم.

وکیل رحیم مشایی گفت که "پرونده احمدی‌نژاد در دادسرای فرهنگ و رسانه دادسرای ویژه کارکنان دولت مفتوح است و شکایت وی نیز، در همین چارچوب رسیدگی خواهد شد".

حسینی در عین حال از روند رسیدگی به شکایات موکلش در دستگاه قضایی ابراز گلایه کرد.

پیش از این اخباری مبنی بر شکایت مشایی از دادستان کل کشور، شهردار تهران، معاون حفاظت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، مشاور سابق رئیس جمهور در امور روحانیت، حاج منصور ارضی و سعید حدادیان و همچنین مدیران 10 رسانه کشور منتشر شده بود. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد