أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

آغاز عضوگیری قرارگاه عمار

  به نقل از جهان نیوز

 

رئیس ستاد قرارگاه راهبردی عمار از آغاز عضوگیری این قرارگاه خبر داد و گفت که 24 کارگروه تخصصی به منظور جذب نیرو در این مجموعه فعال شده است.

حجت‌الاسلام علی ثمری درباره "آغاز فرایند جذب نیرو در قرارگاه راهبردی عمار" به  فارس گفت: در پی طرح مطالبات به حق مقام معظم رهبری درباره بصیرت‌افزایی و احیای ارزش‌های انقلاب و ولایت و امر به معروف و نهی از منکر، افراد بسیاری تکلیف خود را تلاش برای تحقق مطالبات ایشان می‌دانند.

وی با بیان اینکه محور اصلی فعالیت حضرت عمار در صدر اسلام، بصیرت‌زایی و شبهه‌زدایی بود، از تبیین مطالبات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و روشنگری و بصیرت‌افزایی و شبهه زدایی را از اهداف قرارگاه عمار یاد کرد.
 
رئیس ستاد قرارگاه راهبردی عمار با اعلام اینکه افراد زیادی در تهران و سایر استان‌ها خواستار همکاری با این قرارگاه هستند، خاطر نشان کرد: هر چه جمعیت قرارگاه عمار بیشتر باشد، تأثیرگذاری آن در جامعه نیز، بیشتر خواهد بود.

حجت‌الاسلام ثمری درباره نحوه جذب و سازماندهی نیروهای قرارگاه عمار هم توضیح داد: قرارگاه، 24 کارگروه تخصصی ویژه برای جذب و فعالیت اعضا طراحی کرده که در تمام استان‌ها به تناسب ساختار و شرایط هر منطقه، کار خود را آغاز می‌کنند.

وی متذکر شد: این کارگروه‌ها در حوزه‌‌های مختلفی چون نهضت‌های اسلامی، اقتصاد، فرهنگ، آموزش‌ و پرورش و آموزش عالی و دیگر حوزه‌ها اقدام به بصیرت‌زایی و روشنگری در سطح جامعه خواهند کرد".

 

 

رئیس ستاد قرارگاه راهبردی عمار گفت: 

 

 

 

 کارگروه‌های ویژه قرارگاه، مسئولان مشخصی در مرکز استان‌ها و شهرستان‌ها دارند و پس از عضوگیری، نیروها به پیش بردن اهداف این کارگروه‌ها کمک می‌کنند.

حجت‌الاسلام ثمری تصریح کرد: دلیل اینکه از طریق شبکه اینترنت اقدام به عضوگیری نکرده‌ایم اینست که باید سوابق داوطلبان همکاری با قرارگاه به دقت بررسی شود‌ تا افراد برخوردار از صلاحیت جذب شوند.

وی ادامه داد: افراد جذب‌شده توسط نیروی انسانی قرارگاه گزینش شده و ما بر اساس اطلاعاتی که از آنها داریم، همکاری خود با آنها را آغاز می‌کنیم.

رئیس ستاد قرارگاه راهبردی عمار در بخش پایانی گفت‌وگوی خود با فارس درباره ادامه فعالیت کارگروه‌ها پس از انتخابات، گفت: زمینه فعالیت قرارگاه عمار سیاسی نیست که با انتخابات مرتبط باشد بلکه فرهنگی است.

حجت‌الاسلام ثمری با تاکید بر استمرار فعالیت‌های قرارگاه عمار پس از انتخابات آینده، یادآور شد: علیرغم اینکه شاکله اصلی فعالیت‌های قرارگاه فرهنگی است اما ممکن است به فراخور شرایط، فعالیت آن در حوزه‌های فرهنگی و سیاسی تلاقی پیدا کند.

وی در پایان تأکید کرد که "محور اصلی حرکت و فعالیت‌های‌ قرارگاه راهبردی عمار، تبیین مطالبات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است".

علاقمندان به عضویت در قرارگاه راهبردی عمار (حامیان ولایت) می توانند با ارسال عبارت "یا حسین" به سامانه پیامکی "30008794"، برای همکاری با این مجموعه اعلام آمادگی کنند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد