أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

شکایت بروجردی از یک نماینده مجلس

ئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برای دفاع از حیثیت نظام و انقلاب از یکی از نمایندگان مجلس شکایت کرده‌ام.

به گزارش ایسنا علاءالدین بروجردی در جمع فرهنگیان بروجرد، با اشاره به آن‌چه اخیرا درباره وی مطرح شده است، افزود: این نیز بخشی از جنگ روانی بوده که دشمنان ملت انجام می‌دهند.

وی با بیان این‌که «کسانی‌که دروغ می‌گویند هم دشمن خدا و هم خلق هستند» اظهارکرد: بازدیدی از کارخانه‌ای در بروجرد داشتم؛ بعد پیامکی زده بودند که بروجردی به هر کارگر در این کارخانه 50 هزارتومان پول داده است.

وی با بیان این‌که «برخی به همین راحتی دروغ می‌گویند و خرجی هم ندارد.» اظهار کرد: یکی از نمایندگان از حریم من عبور کرده و اعلام می‌کند بچه‌های بروجردی هم زندان هستند. فرزندانم هردو دانشجو هستند و کار اقتصادی انجام نمی‌دهند. این نماینده چون دروغ گفت و نقل محافل ضدانقلاب، آمریکا، بی بی سی، اسرائیل و همه شبکه‌های ضدانقلاب شد، من برای دفاع از حیثیت نظام از وی شکایت کردم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: این نماینده را از طرف دادستانی خواسته‌اند و در حال حاضر با قید کفالت آزاد است. ممکن است از خود بگذرم و مشکلی نباشد، ولی حتما از حیثیت نظام، فرزندانم، دیگرانی که در حق‌شان ظلم صورت می‌گیرد، شهرم و مردمی که به من رای داده‌اند محکم دفاع می‌کنم. 

 

به نقل از جهانیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد