أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

ثبت نام 500 عضو جریان انحرافی برای انتخابات

"عماریون"- سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: یکی از اعضای جریان انحرافی ادعا می کند که 500 نفر از این جریان در انتخابات نام نویسی کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرنگار شفاف با اشاره به اظهار نظر متفاوت اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری در باره حضور در انتخابات، گفت: 
 اعضای مرکزی جبهه پایداری چند گانه صحبت می کنند ابتدا می گویند نام نویسی نمی کنیم بعد گفتند شرایط را ارزیابی می کنیم و سپس در سایتهایشان لیست دادند که چگونگی این نوسان را باید از خودشان پرسید.


وی در پاسخ به اینکه آیا لیست جداگانه جبهه پایداری موجب انشعاب در اصولگرایی می شود یا خیر؟ تصریح کرد: کل آقایان را زیر چتر اصولگرایی می بینیم.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوالی پیرامون نتیجه انتخابات مجلس نهم یاد آور شد: برای پیش بینی نتیجه انتخابات زود است اما آنچه که مهم است اینکه ان شا الله یک مجلس سینه چاک ولایت و خدمت برای جامعه داشته باشیم.

سالک با اشاره به حضور جریان انحرافی در انتخابات خاطرنشان کرد: یکی از آقایان جریان انحرافی اعلام کرده بود که بیش از 500 نفر از این جریان نام نویسی کردند.البته این ادعای آنها است و باید ببینیم وضعیت شورای نگهبان در صلاحیتها و رد صلاحیت ها چگونه عمل می کند. در حال حاضر پیش بینی اینکه آیا افرادی از این جریان از صافی شورای نگهبان عبور می کنند زود است و باید صبر کرد.

وی با امید بر مشارکت گسترده مردم در انتخابات گفت: تا اعلام نتایج از طرف شورای نگهبان برای تایید صلاحیت ها و یا رد صلاحیت ها وقت برای ارزیابی حضور اصولگرایان وجود دارد اما طبق آمار وزارت کشور بیش از 5 هزار نفر نام نویسی کرده اند و از این سو با استقبال خوبی روبرو هستیم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: امید است با توجه به حضور نمایندگان و افرادی از هر سلیقه ،دسته و جناح یک حضور حداکثری را در مشارکت مردم در انتخابات شاهد باشیم و تا جایی که بنده از افرادی که در صحنه اصولگرایی شرکت کرده اند اطلاع دارم وضعیت اصولگرایان مطلوب است.

سالک با بیان اینکه ارائه یک لیست واحد از سوی اصولگرایان قدرت بیشتری از حضور مستقل دارد، خاطرنشان کرد: ممکن است افرادی از اصولگرایان اعلام حضور مستقل کرده باشند اما آنچه مهم است اینکه جبهه متحد اصولگرایی وضعیت خوبی در جریان انتخابات داشته باشد. مستقل شرکت کردن اصولگرایان ضرری به جبهه نمی زند اگر چه یک لیست واحد و وحدت در انتخابات قدرتش بیش از استقلال است.
منبع: شفاف
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد