أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

آمارتکان دهنده از روابط جنسی کودکان آمریکا

 

به گزارش ایسنا، سه پژوهشگر صاحب نام از وزارت دادگستری آمریکا تحقیقاتی را در ۲۹ ایالت انجام داده‌اند که براساس این گزارش بیش از ۳۵ درصد از متهمان پرونده‌های سواستفاده‌های اخلاقی کودکان ۱۲ تا ۱۴ ساله هستند.

بر اساس این آمار ۹۳ درصد از این متهمان مذکر و ۵۹ درصد از قربانیان کودکان زیر ۱۲ سال هستند. در این گزارشات آمده است که ۷۵ درصد قربانیان این جرایم مونث هستند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، مشکل اساسی در این پرونده‌ها چگونگی برخورد و محاکمه این مجرمان کم سن و سال است. این در حالی است که کارشناسان معتقدند درصد کمی از این کودکان مجددا مرتکب چنین جرایمی می‌شوند. از این رو تشخیص این مساله که چه کسی در آینده چنین عملی را دوباره انجام خواهد داد، امری چالش برانگیز است.

هم‌چنین در این گزارش آمده است که تعداد زیادی از این کودکان مجرم، خود قربانیان سوء استفاده‌های اخلاقی هستند، در حالی که برخی از آنها فقط از روی کنجکاوی دست به چنین اعمالی می‌زنند.

علاوه بر این یک پایگاه اینترنتی دیگر نیز گزارشی را منتشر کرده است که مطابق با آن از هر ۶ پسر آمریکایی زیر ۱۶ سال، یک نفر مورد سوء استفاده اخلاقی قرار می‌گیرد.

این گزارش آورده است که قسمت وحشتناک این حقیقت آن است که تعداد فراوانی از این افراد قربانیان تجارت‌های جنسی هستند و اغلب آنها با ایدز و یا بیماری‌های مشابه مواجه می‌شوند. هم‌چنین بسیاری از آنها دست به خودکشی می‌زنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد