أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

بیانیه 219 نماینده در حمایت از بیانات رهبری

 

‌به گزارش  عماریون؛  از باشگاه خبرنگاران، بیانیه 219 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم قم که توسط دهقان عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی قرائت شد به شرح زیر است: 

« بار دیگر رهنمودهای مقام معظم رهبری در آستانه برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی راهگشا، آرام‌بخش و یادآور مسئولیتی سنگین برای همه کسانی بود که در انتخابات نقش دارند.

مسئولیت رای دهندگان انتخاب نمایندگانی است که تعهدی جز به خداوند یکتا و انقلاب مردم نداشته باشند و خود را وامدار منابع قدرت و ثروت نکرده باشد. مسئولیت نامزدها این است که از اتهام زدن پرهیز کرده و و بیشتر توانمندی‌های خود را عرضه کنند و صرفا جهت خدمت به مردم وارد صحنه انتخابات شده و جز مصالح نظام، امام و انقلاب، هیچ مصلحت دیگری را مدنظر قرار نداده و نمایندگی را برای خدمت به کشور و نه فرصتی برای امتیازهای دنیوی برای خود بدانند. 

مسئولیت برگزارکنندگان انتخابات این است که مر قانون را مورد نظر قرار دهند و رای مردم را امانتی بدانند که به آنها سپرده شده و در حفظ آرای مردم بکوشند. 

مقام معظم رهبری انتخاباتی سالم و رقابتی را نوید دادند که ملت عزیز و شریف ایران با شکوه هرچه بیشتر برگزار خواهند کرد و نشان خواهند داد به حق پیشکسوت حرکت‌های انقلابی و اسلامی در جهان اسلام هستند. 

ما نمایندگان مجلس شورای 

 اسلامی با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری از ملت بصیر و آگاه می‌خواهیم که با شرکت فعال خود زمینه‌ساز باشکوه‌ترین انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند و دولت محترم نیز با رعایت قانون و بکارگیری همه‌ی توان اجرایی خود مقتدرترین انتخابات مردمی را در دنیا رقم زده و بالاخره نامزدهای انتخاباتی نیز با رقابت اسلامی و قانون‌مند خود، مایه وحدت جامعه را فراهم نمایند، و ان‌شاءالله مجلس نهم مجلسی باشد که مشکلات مردم را با مبنای عدالت،‌ پیشرفت، خدمت در سایه سار ولایت رفع نمایند.» 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد