حتی با خوشبینانه ترین حالت و مسامحه فراوان شاید بتوان همه اینها را اتفاقی دانست اما در باره عبارت "Jabulani" که در زیر آرم آدیداس نقش بسته چه توضیحی می توان داد؟ در حالی که این واژه بسیار بسیار به عبارت "Jahbulon" که نام خدای شیطانی ماسونهاست شباهت دارد. گفتنی است ماسونها در درجات بالای سازمان و همچنین شبکه ایلومیناتی موجودی به نام Jahbulon که تلفظ فارسی آن "یه بال آن" می شود را می پرستند.
همانگونه که در مقاله "خاورمیانه آبستن تحولات بزرگ" عرض نمودم دستگاه پروپاگاندای صهیونیزم همیشه از ورزش علی الخصوص فوتبال به بهترین نحو برای انحراف افکار عمومی بهره برده است، که نمونه بارز آن بازی های جام جهانی 2010 است لذا خالی از لطف نیست تا شواهد و مصادیق بیشتری که نشانگر عقبه شیطانی و ماسونی این جریانات است خدمت دانش دوستان عزیز ارائه گردد.
بلا عرض شد که آفریقای جنوبی و اسرائیل تنها کشورهایی هستند که در تلاقی طول و عرض جغرافیایی 33 درجه قرار گرفته اند و جالب اینکه ایران پس از انقلاب سال 57 تنها با این دو کشور ارتباط سیاسی نداشت و آن نیز به سبب مخالفت با حکومت های آپارتایدی حاکم بر این کشور ها و همدردی با مردم مظلوم فلسطین و سیاه پوستان افریقایی بود، اینکه برای اولین بار به یک کشور آفریقایی اجازه برگزار کردن مسابقات را داده اند عجیب نیست؟
مگر نه اینکه این بازی ها در تاریخ 11 ژوئن آغاز گشت و بازی فینال در 11 ژولای انجام خواهد شد (ژوئن و ژولای به ترتیب ششمین و هفتمین ماههای سال میلادی هستند که جمعشان 13 می شود ).
گر در طرحهای مثلثی منقوش بر روی توپ این بازی ها که حرف و حدیث های زیادی نیز در باره آن (توپ)بوجود آمده اندکی دقت بفرمایید متوجه خواهید شد که روی بدنه توپ چهار هرم آیرودینامیک طراحی شده که در کنار هر ضلع آن یازده مثلث یا هرم کوچکتر قرار دارد که مجموعا در اطراف هر مثلث بزرگ ۳۳ مثلث یا هرم کوچک جای می گیرد!
همچنین در طراحی این توپ از یازده رنگ استفاده شده است که موارد مذکور اشاره به دو عدد فوق مقدس ماسونها یعنی یازده و سی وسه دارد!(گفتنی است اعداد نه ، یازده ،سیزده و سی وسه اعداد مقدس ماسونها هستند و در این میان ۱۱ از اهمیت ویژه ای برخوردار است).
شاید بگویید تمامی این موارد می تواند اتفاقی باشد،اما اگر خوب دقت بفرمایید بر روی توپ این بازی ها با عبارت عجیبی مواجه می شوید که دیگر هر گونه شکی را بر طرف می سازد!
Jabulani
گفتنی است این واژه در واقع یاد آور نام خدای شیطانی ماسونهاست که بر روی این توپ نقش بسته است ، Jahbulon خدایی مرکب از یهوه (خدای یهودیان) ،بعل(خدای شیطانی مردم بین النهرین و کنعان ) و "آن" نام اوسیریس (خدای مردگان در مصر باستان) است.این کلمه در فارسی "یه بال آن" تلفظ می شود.
در واقع یهودیان سامری نسب که از دین موسی (ع) منحرف گشتند ، پرستش این خدایان (بعل و اوسیریس) را که از مردمان مصر و بابل وام گرفته بودند وارد دینشان کردند و به پرستش خدایی جدید به نام Jahbulon پرداختند.و امروز نیز فرزندان نا مشروع این شبکه شیطانی یعنی فراماسونها (البته در درجات بالای سازمان)و شبکه ایلومیناتی نیز این موجود را مورد پرستش قرار می دهند
شایان ذکر است بنا بر گفته مسئولان فیفا "Jabulani" نام یکی از یازده(باز هم عدد 11) زبان زنده ایست که در افریقای جنوبی تکلم می شود و بنا بر قولی دیگر "Jabulani" را فعلی به معنای شادکردن در زبان "زولو" ( Zulu) دانسته اند!
آیا واقعا توپ بازی های جام جهانی جایی برای نوشتن کلمه ای ، آن هم بر مبنای یکی از 11 زبان زنده آفریقا است!!!
بر روی این توپ ما شاهد لوگوی بازی های2010 نیز هستیم اما نکته بسیار عجیب و درخور توجه وجود تصویر سر پرنده ای در گوشه بالا و سمت راست لوگو است که بدون هیچ توجیهی در آنجا قرار گرفته است.
ما حقیقتا باید بدانید که این تصویر چشم "هروس" خدای پاگانیستی و شیطانی ماسونها است(هروس فرزند ایسیس و اوزیریس است که او را به شکل شاهین نشان می دهند) .
ماسونها با بیشرمی تمام عیسی (ع) را همان هروس و حضرت مریم (س) را ایزیس می دانند و در عموم نگاره ها و تندیسها آنچه نقش کرده اند هروس و ایزیس هستند نه حضرت مریم و مسیح(علیهما السلام)
در میان ورزشگاه هایی که برای جام جهانی 2010 ساخته شده اند، ورزشگاه دوربان از ویژگی خاصی برخوردار است .
اگر از بالا به این ورزشگاه نگاه باز هم الگوی تک چشم را می بینید ، اما نکته جالبتر اینکه نام این ورزشگاه "MOSES" به معنای "موسی" می باشد که گمان مبنی بر نقش یهودیان و صهیونیستها در پس پرده این جریانات را تقویت می نماید.
به راستی این همه اصرار بر الحاد و استفاده از نماد های شیطانی برای چیست؟
مگر نه اینکه ماسونها در هر موردی که از نماد گرایی استفاده نمودند بلافاصله فتنه ای را طراحی و اجرا کرده اند؟
ما باید در این بازی ها یا بعد از آن منتظر چه چیز باشیم؟
به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف که صد البته نزدیک است.
علی اکبر رائفی پور : PORSMAN@YAHOO.COM این ایمیل آدرس توسط Spambot ها محافظت شده، برای مشاهده آن باید جاوا اسکریپت را فعال کنید
/a>>/>
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ سالهاست که بسیاری از اندیشمندان و متفکران جهان اسلام، خطر بحران هویت جوانان مسلمان در برابر مظاهر فریبنده غرب را لمس کرده و نسبت به آن هشدار میدهند. یکی از مهمترین مظاهر هویت جهان اسلام، معماری و شهرسازی آن است که اتفاقا برخلاف برخی رشتههای هنری دیگر، از پیشینه و غنای زیادی در جهان اسلام برخوردار است.
از همین روست که مقام معظم رهبری بارها بر حفظ نما و ظاهر اسلامی در ساخت شهرها تأکید فرموده و گفتهاند که باید در مهندسىهاى ما نشانههاى اسلامى آشکار باشد تا هر کس وارد شهرهای ما میشود نشانههاى اسلامى را واضح و آشکار ببیند.
اما متأسفانه نه تنها به این هشدارها و دغدغه ها توجهی نمی شود بلکه برخی سهلانگاریها، بیتوجهیها یا بیاطلاعیها به این بحران دامن نیز میزند. نمونه آن هتل تازهسازی در شهر مقدس مشهد و در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الائمه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) است که نه تنها در طراحی آن اصالت معماری ایرانی و نشانههای هویت اسلامی رعایت نشده است بلکه ستونها، اشکال هندسی، گنبد و هرم آن کپی تردیدناپذیری از معماری غربی است که بوضوح «گنبد و ساختمان کنگره آمریکا» و «ستونها و نمای ورودی کاخ سفید» را تداعی میکند!!
.
این بسیار عجیب است که طراحان، مهندسان و مالکان این هتل بزرگ، بدون توجه به قدمت معماری ایرانی و اسلامی که الهام گرفته از دین ، هنر، عقائد و فرهنگ غنی ماست، به این گنج پربها پشت کرده و معماری غربی را کپی نمودهاند؛ آنهم در مهمترین خیابان شهری که سالانه میلیونها زائر داخلی و خارجی دارد و در مسیر فرودگاه و ترمینال تا حرم مطهر است.
.
به نظر شما در مقابل زائران عراقی، حجازی، لبنانی، پاکستانی، و حتی اروپایی و آمریکایی که از ما سؤال خواهند کرد که چرا معماری خود را کنار گذاشته و در یک شهر مذهبی، نماد کاخ سفید و کنگره ایالات متحده را علم کردهاید چه پاسخی دهیم؟!
در پایان ضمن درخواست عنایت و هوشیاری بیشتر مسؤولین شهرسازی و معماری ومهندسی، توجه همه را به نص سخنان رهبر معظم انقلاب جلب میکنیم: «باید همه نشانههاى توجه به نماز و اقامهى نماز را در شهر اسلامى ـ بخصوص در شهرهایى مثل تهران و شهرهاى بزرگ کشور ـ بینندگان باید احساس کنند؛ هم مردم خودمان، هم کسانى که وارد این شهرها می شوند. نشانههاى اسلامى باید واضح و آشکار باشد؛ کما اینکه در مهندسىهاى ما باید نشانههاى اسلامى آشکار باشد. صهیونیستها هر نقطهى دنیا که خواستند یک ساختمانى بسازند، آن علامت نحس ستارهى داوود را سعى کردند یکجورى رویش تثبیت کنند. کار سیاسىشان اینجورى است. ما مسلمانها نشانههاى اسلامى و مهندسى اسلامى را باید در همهى کارهایمان، از جمله در باب مهندسى بایستى مراعات کنیم. » (هفدهمین اجلاس نماز - 1387)
به نقل از:http://gaza.blogfa.com/post-351.aspx
اولین عکسها مربوط میشن به چند ابلیسک .
همونطور که قبلاً هم اشاره کردم ابلیسک بناییست با سطح مقطع مربع شکل و رأسی هرمی .
هر ساختمانی که این مشخصات رو داشته باشه (به احتمال بسیار زیاد) یک ابلیسک هست .
البته یکی از بینندگان در قسمت نظرات گفته بود " درشمال کشور خیلی از خونه ها به این شکل هستن"
که در جواب به ایشون باید بگم : من خودم ساکن شمال کشور هستم و تا به حال یک منزل مسکونی با راس دقیقاً هرمی شکل و سطح مقطح مربعی ندیدم ، اما وجود چنین موردی غیرممکن هم نیست . ضمن این که بحث ما در مورد ساختمانهای به اصطلاح مدرن و با معماری الگو گرفته از معماری غربیه .
اگر شما کلمه ی Obelisk رو در موتورهای جستجو سرچ کنید غیر از ابلیسکهای صرفاً ستونی شکل و در واقع تک کاربرد که فقط یک نماد هستن به موارد دیگه ای مثل موارد زیر بر میخورید :
عکس زیر مربوط میشه به ساختمان یک لژ (عبادتگاه) ماسونی :
این هم نمونه ی دیگه ای از یک ابلیسک که به عنوان یک بنای یادبود (و احتمالاً موزه) واقع در واشنگتن کاربرد داره .
و اما نمونه های ایرانی ابلیسک :
به لطف الگوبرداری مهندسین و معماران ایرانی ، امروزه شاهد رشد چشمگیر ساخت ابلیسک در کشور خودمون هستیم . و در واقع میشه گفت در این زمینه داریم به خودکفایی کامل میرسیم!
برای نمونه تصویر دو مورد از این ابلیسکها رو در پایتخت میبینید . دو تصویر زیر توسط کسی که اسمی از خودش ذکر نکرد برام فرستاده شده . اولی یکی از شعب (شاید شعبه ی مرکزی) بانک توصعه ی صادرات رو نشون میده که معماریش به تنهایی گویای موفقیت طراحان ساختمان این بانک در توصعه ی واردات معماری بیگانه است:
مورد بعد هم اسمی نداشت ، اما در تهران واقع شده :
اما یک مورد دیگه هست که همین امروز بدستم رسیده . این بنا معروف هست به "برج ساعت مارکار" واقع در یزد . این عکسها توسط آقای عابدی (نویسنده ی وبلاگ پابرهنگان ) برام ارسال شده .
با این توضیح :
این بنا توسط دوساباهای مارکار پشتون جی (زرتشتی ساکن هند) ساخته شده است .
همین برج (ابلیسک) در شب :
البته خود آقای عابدی این بنا رو با برج ساعت یکی از شعب یونایتد بانک مقایشه کردن که میتونید عکسش رو با کلیک در اینجا ببینید.
دو مورد بعد هم توسط آقای مرتضی (morteza0097) برام ارسال شده . ایشون از همون ابتدا با وبلاگ من همراهی خوبی داشت و از نظرات و راهنمایی هاشون استفاده ی زیادی کردم .
عکسهایی که آقا مرتضی ارسال کردن برخلاف عکسهای قبلی که به موضوع ابلیسک مربوط میشد ، مربوط میشه به الگوبرداری از هرم جهانبین(مثلث تک چشم یا همان هرم نورافشان) در معماری که اصلی ترین نماد ماسونهاست .
ایشون این عکسها رو در مسیر سفر به مشهد گرفتن .
اولین عکس مربوط میشه به یکی از شعب بانک کشاورزی در چابکسر :
برای دیدن یک عکس دیگه از این بنا اینجا کلیک کنید!
مورد بعدی هم یک فست فود هستش در مازندران (ذکر نکردن کجای مازندران) که غیر از سردر اون که کاملاً از مثلث تک چشم الگوبرداری شده در کل معماری نامتعارفی داره .
این هم همون فست فود از نمای نزدیک تر :
برای دیدن یک عکس دیگه از این فست فود اینجا کلیک کنید!
---------------------------------------------------------------
این قسمت به کمک آقای مهدی سامنی تهیه شده و در تاریخ 22 مرداد به این مطلب اضافه شده :
این فست فود در فریدونکنار واقع شده .
سایت اینترنتی این فست فود : PALM.IR
(حتماً از گالری تصاویر این سایت دیدن کنید)
----------------------
نمونه ی بعدی هم این نوع معماری رو در تهران نشون میده . تصویر ماهواره ای زیر توسط آقای "شهرام زمانی" و با توضیح زیر فرستاده شده :
ساختمان هرم ماسونی در خیابان کاوه شمالی (بالاتر از صدر)
نمونه ی بزرگتر و فاقد قسمت بزرگنمایی شده ی این عکس رو با کلیک در اینجا ببینید.
------------------------------------------------------------------
این قسمت به کمک آقایی به نام هادی تهیه شده و در تاریخ 22 مرداد به این مطلب اضافه شده :
این عکسها از این بنای هرمی شکل (واقع در بلوار کاوه) همین امروز توسط هادی برام ارسال شده :
یک عکس دیگه هم هست که میتونید با کلیک در اینجا ببینیدش!
---------------------------------------------------------------
عکس بعدی هم که یک ابلیسک هست رو آقای ali_joon برام فرستادن :
این عکس مربوط میشه به برج شاهنامه در میدان فردوسی تهران . جالبه که بدونید خبرگذاری فارس هم مفصلاً به موضوع این ساختمون پرداخته و عکسهایی از اون رو بهمراه یک گزارش کامل در سایت خودش قرار داده که با کلیک بر روی لینک زیر میتونید بخونیدش :
فارس نیوز : نماد فراماسونری برفراز شاهنامه ی فردوسی
مورد آخر هم "سردر سازمان بهزیستی مشهد" هستش که اگر پیگیر موضوع معماری ماسونی بوده باشید حتماً تا به حال تصاویری از اون رو دیدید . ولی چون خودم شخصاً عکس زیر رو که از زاویه ای بسیار خوب گرفته شده رو ندیده بودم ، براتون گذاشتمش .
به نقل از:
این تصویریه از محمد خاتمی که قبلاً هم در وبلاگم به نمایش در اومده بود :
.
.
این هم عکسیه از حسنی مبارک :
.
.
وقتی عکس خاتمی رو برای اولین بار تو وبلاگم گذاشتم ، خیلی ها گفتن این یک حقه ی فتوشاپی هستش ، چون اصلاً بدلیل نوع روابط سیاسی ما و مصر هیچ ایرانی ای نمیتونه به اون کشور سفر بکنه!
.
.
اما جالبترین نکته ی این عکسها نه سفر یک ایرانی به مصر هست و نه دیدار خاتمی با مبارک!
بلکه نکته ی جالبتر شباهت حال دست این دو به یک نشان ماسونیست !!!
.
.
نشانی معروف به Hidden Hand که توسط ماسونها استفده میشه . این علامت یکی از چندین علامتی هست که ماسونها از طریق اون به ماسونهای دیگه اعلام میکنن که "من یک ماسون هستم" .
.
چند ماسون معروف که این علامت رو بکار بردن :
.
کارل مارکس :
.
.
موزارت (موسیقیدان) :
.
.
سلیمان روچلد :
.
.
ژوزف استالین :
.
.
ولادیمیر لنین :
.
به نقل از:http://masonyab.samenblog.com/84