أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

...جز التزام عملی به ولایت فقیه راهی نداریم

شهردار تهران با تاکید بر اینکه جز انقلابی ماندن‌، انقلابی زیستن و جز التزام عملی به ولایت فقیه و رهبری‌، راه دیگری نداریم، گفت:  

 

               این هم باور دینی ما است و هم بررسی عقلی ما را به اینجا می‌رساند‌.  

محمد‌باقر قالیباف‌‌ در آخرین نشست فصلی مدیران شهرداری در سال 88 که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، با تشکر از مدیران و کارکنان شهرداری که گمنام‌، به شهر و شهروندان خدمت می‌کنند‌، به شرایط سیاسی کشور در سال گذشته در همین ایام اشاره کرد و اظهار داشت‌:  

  

سال گذشته کشور در این زمان در تب و تاب مسائل سیاسی و انتخابات بود و هر فرد در ذهن خود مسائلی داشت‌، آن روز گفتم همه این مسائل می‌گذرد و به هرچه می‌خواهیم فکر کنیم‌، اما از انقلاب‌، نظام‌، رهبری و خدمت به مردم غافل نشویم‌، این فراز و نشیب‌ها می‌آید و می‌رود. 

وی افزود‌: در عمرم به خود اجازه ندادم که جایی را نردبام خود کنم‌، می‌خواهم خدا مرا به حال خود وا نگذارد که به این گونه مسیرها بروم و اطمینان دارم که جز به وظیفه‌ام به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. 

شهردار تهران با بیان اینکه فردای قیامت باید جواب شهدا را بدهیم و تکلیف من و امثال من ماهیتا با خیلی‌ها متفاوت است، به شرایط پیش آمده پس از انتخابات اشاره کرد و ادامه داد‌:  

 

صادقانه بگویم در زمانیکه مردم و ملت ما با هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری‌، بزرگترین افتخار یک نظام ولایی مقدس را در انتخابات رقم زده و اوج مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشتند‌، زمانی که برگ زرین و به یادماندنی دیگری در تاریخ ایران اسلامی ثبت شد و مردم و رهبری چنین افتخاری آفریدند‌، حوادث بعد از انتخابات‌، تلخی زیادی در کام مردم و انقلاب بر جای گذاشت‌. 

وی افزود‌: خدا را شاهد می‌گیرم در طول این ایام، دغدغه من این بود که مجموعه شهرداری و مدیریت شهری دست از فعالیت برندارد. 

شهردار تهران بدون نام بردن از فردی تصریح کرد‌:  

 «بعضی» به من می‌گویند تو سیاسی نیستی‌، اگر بودی الان وقت ماهی‌گیری است‌، اما به این طرز تفکر می‌گویم که اگر سیاسی بودن به این معناست، هیچگاه نمی‌خواهم اینگونه باشم و از این جنس نیستم‌. 

شهردار پایتخت‌، فرصت‌های باقی مانده را برای نسل انقلاب کاملا استثنایی و مهم دانست و با اشاره به اینکه فرصت آزمون و خطا برای آینده نداریم، گفت‌:  

ما دین بیشتری به انقلاب داریم و باید فضای کشور را فضای کار و تلاش کنیم‌، در مقابل این همه افتخاری که مردم آفریدند، وظیفه داریم کار صادقانه و خردمندانه تحویل مردم دهیم و همه آن را حس کنند. 

وی ادامه داد‌: آنهایی را که به هر دلیل به انقلاب وفادار نیستند‌، با عملمان دعوتشان کنیم‌، امروز وقت کار سلبی نیست‌، امروز که انقلاب پیروز شده و در مسند هستیم باید با کار ایجابی مخالفان را به انقلاب دعوت کنیم‌، برخورد سلبی مختص آنهایی است که با انقلاب عناد داشته و اقدام ضد‌انقلابی می‌کنند که این‌ها جمعیت بسیار محدودی هستند‌. 

شهردار تهران افزود‌: آنهایی را که به انقلاب بی‌تفاوت هستند یا باورهایشان با باورهای ما متفاوت است باید با کار و عملمان دعوتشان کنیم و بگوییم برکت انقلاب و کارکرد جامعه دینی این است‌. 

قالیباف با تاکید بر اینکه جز انقلابی ماندن‌، انقلابی زیستن و جز التزام عملی به ولایت فقیه و رهبری‌، راه دیگری نداریم، خاطرنشان ساخت‌: این هم باور دینی ماست و هم بررسی عقلی ما را به اینجا می‌رساند‌، موقعیتی را که خدا ما را در آن قرار داده که به برکت شهدا و نظام اسلامی و امام (ره) است‌، قدر بشناسیم و آن را از دست ندهیم. 

قالیباف - شهردار تهران - محمد باقر قالیباف -قالیباف - شهردار تهران - محمد باقر قالیباف قالیباف - شهردار تهران - محمد باقر قالیباف --قالیباف - شهردار تهران - محمد باقر قالیباف -قالیباف - شهردار تهران - محمد باقر قالیباف -

نظرات 1 + ارسال نظر
.:: علی ::. چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ق.ظ http://norouzshop.mihanblog.com

^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^####^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^#^#^#^^^^#^^^^^#^^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^^#^^#^^^^^#^^#^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^#^#^#^^^##^^^#^^^^
^^^^^^#^^^^^#^^^#^#^#^####^^^#^^^^^
^^^^^^##^^^^#^^^#^#^^^^#^^^#^#^^^^^
^^^^^^###^^^^#^^^#^#^^^#^^#^^^#^^^^
^^^^^^#####^^^#^^#^^#^^##^^^^^#^^^^
^^^^^^^#####^^^############^^##^^^^
^^^^^^^^^^##^^^^##^^^^######^^^^^^^
^^^^^^^^^^^##^^###^####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^###^^^^####^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^##^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^##^^^^^^^^^^####^^^^^^^^^^^
^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^

سلام دوست گرامی

وب خیلی خوبی داری [قلب][گل][گل]

همین جور داشتم برای خودم تو نت میگشتم وب قشنگت رو دیدم[قلب]

کارت خیلی خوبه بهت تبریک میگم[گل]

یه سر به وبلاگ من هم بزن اگه خواستی و دوست داشتی بگو تا لینکت کنم

منتظرم ها

یادت نره

http://norouzshop.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد