مجری لوده و لمپن سابق سیما، برای ورود به صدای آمریکا به بیان دروغ های مضحک و گل درشت متوسل شده است.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، سید محمد حسینی در گفت وگو با صدای آمریکا، مرگ سیامک علی قلی- مجری سیما- را که سالها پیش در اثر بیماری روی داد، مشکوک جلوه داد.
وی در این گفت وگو همچنین از سران فتنه حمایت کرد.
سیدمحمد حسینی در ایران همواره یکی از آرزوهای خود را تحصیل پسرش به زبانی غیر از زبان فارسی توصیف می کرد. او پس از خروج از ایران، به اجرای مسابقه ای بسیار ضعیف به نام «شیطان» در یکی از تلویزیون های مبتذل ماهواره ای روی آورد. اما ساختار ابتدایی این مسابقه به گونه ای بود که خیلی زود از فهرست برنامه های آن شبکه حذف شد.
پس از این اتفاق، حسینی مجبور شد در بنگاههای معاملات ملکی در خارج از کشور، نقش تابلوی تبلیغاتی را بازی کند. در همین روزها، وی تصمیم به بازگشت به ایران و رسانه ملی را می گیرد که به دلیل همکاری با تلویزیون های مبتذل، با مخالفت صدا و سیما روبرو می شود.
حسینی در نهایت، بمنظور جلب نظر مدیران صدای آمریکا، تصمیم به مصاحبه با این شبه رسانه می گیرد و هر آنچه خوشایند آنهاست، به زبان می آورد.
حسینی که هیچگاه رنگ دانشگاه را ندیده بود و خود را فارغ التحصیل فیزیک کاربردی معرفی می کرد، گفته است با چهار میلیارد تومان وجه نقد از ایران خارج شده است.
با آنکه «فراماسونری» جمعیتی سرّی است که کسی به راحتی نمی تواند در حریم آن نفوذ کند، با این وجود، کسانی توانستند به لایه هایی از آن نفوذ کرده و به اسناد و مدارک مهمی دست یابند و موفق به کشف و افشای اسرار آنها شوند. همه ی این افراد متفق الرأی هستند که: «مسئله یک توطئه است که این توطئه از اواخر قرن هجدهم آغاز شده و تا به امروز هم با موفقیت تمام ادامه دارد و هدف نهائی آن ایجاد یک حکومت جهانی «شیطانی» است و برای پیاده کردن آن در سراسر عالم، به یک مبارزه وسیع و بی امان دست زده اند.»
فراماسون (Freemason) یعنی بنّای آزاد. ماسونری یک تشکیلات منظم جهانی است که بر ارکان دولت های جهان و اکثر وجوه زندگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جوامع، سلطه یافته است و بسیار هم آزادانه عمل می کند. کسی که عضو فراماسونری است، ماسون یا فراماسون نامیده می شود. ساختمانی که مرکز فعالیت ماسونهاست لژ نام دارد. یکی از بزرگترین اهداف گروه های ماسونی این است که زمینه را برای حکومت فردی از بین ماسون ها با عنوان نمادین ضد مسیح (Antichrist = دجال)، یا به تعبیر بعضی از گروه های ماسونی، فرعون جدید (New Pharaoh) آماده کنند.
بخشی از عقاید ماسون ها که کاملاً اثبات شده اند، عبارتند از:
1- ادعای روشنی بخش (Giver of light) بودن شیطان (Lucifer)
2- بزرگداشت شیطان و نمادهای شیطانی (Satanism)
3- بزرگداشت الهه های ملل باستان، مانند ایزس، لات و ... و احترام به عقاید جاهلی ملل باستان (Paganism).
4- اعتقاد فراوان به اومانیسم.
5- اعتقاد راسخ به سلیمان (Solomon) نه به عنوان نبی بلکه به عنوان پادشاه، جادوگر و ماسون اعظم. نکته ی جالب این که اکثر یهودیان نیز چنین اعتقادی دارند. آیه ی 102 سوره ی بقره نیز اشاره به همین مطلب دارد.
و از مهمترین اهداف آنها؛ 1- نابودی تمام مظاهر توحید و یکتاپرستی در جهان. 2- به دست گرفتن حکومت و قدرت در تمام کشورهای جهان از طریق شبکه ی گسترده ی ماسونی در تمام ممالک دنیا. 3- برقراری حکومت جهانی شیطانی به پایتختی معبد سلیمان در اورشلیم (بیت المقدس). و به حکومت رساندن قدرتمندترین فراماسون با عنوان نمادیین ضد مسیح (Antichrist= دجال) در ابتدای قرن 21 می باشد.
اتحادیه فراماسون ها یا بنایان آزاد در سال 1093 میلادی شکل گرفت در آن زمان فراماسونها یک سازمان صنفی به شمار می آمدند و هیچ جنبه سیاسی نداشتند و تنها با تشکیل کلاسهایی (لژها )سعی در پیشبرد اهداف صنفی خود داشتند و حتی تا آخر قرن هفدهم درلژ ها بحثی جز مسایل فنی معماری نبود
این لژها اول بار در کشور آلمان احداث شد که به آنها هاپت هوتن یا لژهای بزرگ می گفتندو سازمان های امروزه فراماسونی از همین لژهای هاپت هوتن سر چشمه میگیرند
این سازمانها تا قرن ها به فعالیت صنفی خود ادامه دادند تا اینکه در سال 1717میلادی انگلیسی ها رشته امور فراماسونری رابه دست گرفته و آن را از مسیر اصلی خود منحرف کردند و از همین زمان دوره دوم تاریخ فراماسونری که رنگ و ماهیت جدیدی دارد آغاز میشود .
سال 1723 اولین کتاب (اساسنامه فراماسونری) به وسیله ی دکتر (آندرسن) تحت نظر لژ بزرگ منتشر گردید. در سال 1763 لژ بزرگ اسکاتلند تشکیل گردید
سابقه ورود فراماسونری به ایران به سال 1224 قمری بازمیگردد. در این سال سرگور اوزلی بارت به عنوان سفیر انگلستان به همراه میرزا ابوالحسنخان ایلچی سفیر یهودیزاده ایران در انگلستان که به عنوان اولین ایرانی وارد لژ فراماسونری شده بود به ایران آمد تا ضمن انجام مأموریتهای سیاسی به تأسیس نخستین لژ فراماسونری در ایران مبادرت نماید. وی موفق شد تعداد زیادی از اطرافیان فتحعلیشاه را وارد جرگه فراماسونری نماید. بعدها در 1275 قمری میرزا ملکمخان اولین لژ فراماسونری را تحت عنوان فراموشخانه در تهران تأسیس مینماید که فعالیت آن تا 1278 قمری تداوم می یابد.
لژ بیداری در 1325 قمری رسماً تأسیس شد. دخالت اعضای لژ در تدوین قانون اساسی بر اساس قوانین غربی و ضدیت آنان با روحانیت و اسلام در کنار افراطیگری ارگان مطبوعاتی فراماسونری یعنی روزنامههای کوکب دری، صوراسرافیل ، مساوات ، حبلالمتین و... و کانونهای سیاسی نظیر انجمن غیبی، انجمن بینالطلوعین، انجمن ستار و... وضعیت کشور را پس از صدور فرمان مشروطیت دچار اغتشاش و هرج و مرج کرد که نهایتاً منجر به تعطیلی مجلس و مشروطیت شد. حضور گسترده فراماسونها در مناصب سیاسی، قضایی و مجلس حکایت از غلبه آنان بر نهضت مشروطیت داشت.
در این زمان اما سه مرکز اصلی فراماسونی در پاریس،لندن و آمریکا فرماندهی اصلی همه لژهای تابعه را در کشورها و شهرهای جهان به عهده دارند که در عین حال نقش سازماندهی و هماهنگی را نیز ایفا میکنند. فراماسونها با تشکیلات مفصل و منظم و پیچیده و حفاظت شده و با سابقه طولانی که طی قرون و به ویژه از اوائل قرن هیجدهم، دایر کردهاند در بسیاری از حوادث تاریخ نقش داشتهاند
فراماسونری خود را یک سازمانجهانی میداند و اساس فعالیت خود را بر پایه تشکیل«حکومت جهانی»و نوعی«حکومت انترناسیونالیستی»که کمونیستها نیز بدان اعتقاد دارند،قرار داده است».
باید توجه داشت که در واقع این یهود است که با احساس برتری نژادی و قومی و با کوشش در جایگیری و تسلط بر منطقه فلسطین-که مرکز ادیان الهی،منطقه استراتژیکی و محل اتصال سه قاره،و مرکز عمده منابع نفت جهان است-خیال تأسیس حکومت جهانی دارد و الهام بخش فراماسونری و کمونیسم است.
یهودیها که در مجامع فراماسونی دنیا نقش مهمی دارند،حتی علامت شش گوشه خود را(ستاره داود)جزو علائم ماسونی کرده و از وجود کلیمیان آواره جهان برای توسعه فعالیت ماسونی استفاده کرده و میکنند». محفل ماسونی بریتانیا اهداف خود را در امور ذیل مشخص گردانید: 1-حفاظت کامل از یهود 2-جنگ با ادیان 3-پراکندن روح الحاد و فکر اباحیت بین ملتها(منظور از اباحیت،آزادی جنسی است بین هر زن و هر مرد)». همچنین رهبران فراماسونری معتقدند که اسرائیل تنها دولتی است که به ایدههای ماسونی در تجدید هیکل سلیمان مجددا تحقق خواهد بخشید...اینان در نظر دارند که عظیمترین محفلها را در قدس یعنی در جوار معبد سلیمان به وجود آورند تا کعبه آمال فراماسونها باشد.
یکی از مهمترین رویکردهای تبلیغی ماسون ها، نماد پرستی است . به شدت این نمادها را تبلیغ می کنند. آنان نمادسازی های متعددی برای اهداف خود دارند که یکی از پرکاربردترینشان، نماد «چشم جهان بین» All seeing eye ، به صورت یک هرم و چشم در انتهای آن است.
با کمال تاسف این روزها در گوشه و کنار کشور جمهوری اسلامی، رگه هایی از فعالیتهای فراماسونری و تبلیغ نمادهاشان، مشاهده می شود که با توجه به خطرات و تهدیدهای این جریان کثیف و منحرف، امیدواریم با هشیاری مسئولان فرهنگی و اجتماعی و همچنین دقت و وسواس مسئولان امنیتی، نسبت به شناسایی و نابودی آنها اقدام شود
با آنکه «فراماسونری» جمعیتی سرّی است که کسی به راحتی نمی تواند در حریم آن نفوذ کند، با این وجود، کسانی توانستند به لایه هایی از آن نفوذ کرده و به اسناد و مدارک مهمی دست یابند و موفق به کشف و افشای اسرار آنها شوند. همه ی این افراد متفق الرأی هستند که: «مسئله یک توطئه است که این توطئه از اواخر قرن هجدهم آغاز شده و تا به امروز هم با موفقیت تمام ادامه دارد و هدف نهائی آن ایجاد یک حکومت جهانی «شیطانی» است و برای پیاده کردن آن در سراسر عالم، به یک مبارزه وسیع و بی امان دست زده اند.»
فراماسون (Freemason) یعنی بنّای آزاد. ماسونری یک تشکیلات منظم جهانی است که بر ارکان دولت های جهان و اکثر وجوه زندگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جوامع، سلطه یافته است و بسیار هم آزادانه عمل می کند. کسی که عضو فراماسونری است، ماسون یا فراماسون نامیده می شود. ساختمانی که مرکز فعالیت ماسونهاست لژ نام دارد. یکی از بزرگترین اهداف گروه های ماسونی این است که زمینه را برای حکومت فردی از بین ماسون ها با عنوان نمادین ضد مسیح (Antichrist = دجال)، یا به تعبیر بعضی از گروه های ماسونی، فرعون جدید (New Pharaoh) آماده کنند.
بخشی از عقاید ماسون ها که کاملاً اثبات شده اند، عبارتند از:
1- ادعای روشنی بخش (Giver of light) بودن شیطان (Lucifer)
2- بزرگداشت شیطان و نمادهای شیطانی (Satanism)
3- بزرگداشت الهه های ملل باستان، مانند ایزس، لات و ... و احترام به عقاید جاهلی ملل باستان (Paganism).
4- اعتقاد فراوان به اومانیسم.
5- اعتقاد راسخ به سلیمان (Solomon) نه به عنوان نبی بلکه به عنوان پادشاه، جادوگر و ماسون اعظم. نکته ی جالب این که اکثر یهودیان نیز چنین اعتقادی دارند. آیه ی 102 سوره ی بقره نیز اشاره به همین مطلب دارد.
و از مهمترین اهداف آنها؛ 1- نابودی تمام مظاهر توحید و یکتاپرستی در جهان. 2- به دست گرفتن حکومت و قدرت در تمام کشورهای جهان از طریق شبکه ی گسترده ی ماسونی در تمام ممالک دنیا. 3- برقراری حکومت جهانی شیطانی به پایتختی معبد سلیمان در اورشلیم (بیت المقدس). و به حکومت رساندن قدرتمندترین فراماسون با عنوان نمادیین ضد مسیح (Antichrist= دجال) در ابتدای قرن 21 می باشد.
اتحادیه فراماسون ها یا بنایان آزاد در سال 1093 میلادی شکل گرفت در آن زمان فراماسونها یک سازمان صنفی به شمار می آمدند و هیچ جنبه سیاسی نداشتند و تنها با تشکیل کلاسهایی (لژها )سعی در پیشبرد اهداف صنفی خود داشتند و حتی تا آخر قرن هفدهم درلژ ها بحثی جز مسایل فنی معماری نبود
این لژها اول بار در کشور آلمان احداث شد که به آنها هاپت هوتن یا لژهای بزرگ می گفتندو سازمان های امروزه فراماسونی از همین لژهای هاپت هوتن سر چشمه میگیرند
این سازمانها تا قرن ها به فعالیت صنفی خود ادامه دادند تا اینکه در سال 1717میلادی انگلیسی ها رشته امور فراماسونری رابه دست گرفته و آن را از مسیر اصلی خود منحرف کردند و از همین زمان دوره دوم تاریخ فراماسونری که رنگ و ماهیت جدیدی دارد آغاز میشود .
سال 1723 اولین کتاب (اساسنامه فراماسونری) به وسیله ی دکتر (آندرسن) تحت نظر لژ بزرگ منتشر گردید. در سال 1763 لژ بزرگ اسکاتلند تشکیل گردید
سابقه ورود فراماسونری به ایران به سال 1224 قمری بازمیگردد. در این سال سرگور اوزلی بارت به عنوان سفیر انگلستان به همراه میرزا ابوالحسنخان ایلچی سفیر یهودیزاده ایران در انگلستان که به عنوان اولین ایرانی وارد لژ فراماسونری شده بود به ایران آمد تا ضمن انجام مأموریتهای سیاسی به تأسیس نخستین لژ فراماسونری در ایران مبادرت نماید. وی موفق شد تعداد زیادی از اطرافیان فتحعلیشاه را وارد جرگه فراماسونری نماید. بعدها در 1275 قمری میرزا ملکمخان اولین لژ فراماسونری را تحت عنوان فراموشخانه در تهران تأسیس مینماید که فعالیت آن تا 1278 قمری تداوم می یابد.
لژ بیداری در 1325 قمری رسماً تأسیس شد. دخالت اعضای لژ در تدوین قانون اساسی بر اساس قوانین غربی و ضدیت آنان با روحانیت و اسلام در کنار افراطیگری ارگان مطبوعاتی فراماسونری یعنی روزنامههای کوکب دری، صوراسرافیل ، مساوات ، حبلالمتین و... و کانونهای سیاسی نظیر انجمن غیبی، انجمن بینالطلوعین، انجمن ستار و... وضعیت کشور را پس از صدور فرمان مشروطیت دچار اغتشاش و هرج و مرج کرد که نهایتاً منجر به تعطیلی مجلس و مشروطیت شد. حضور گسترده فراماسونها در مناصب سیاسی، قضایی و مجلس حکایت از غلبه آنان بر نهضت مشروطیت داشت.
در این زمان اما سه مرکز اصلی فراماسونی در پاریس،لندن و آمریکا فرماندهی اصلی همه لژهای تابعه را در کشورها و شهرهای جهان به عهده دارند که در عین حال نقش سازماندهی و هماهنگی را نیز ایفا میکنند. فراماسونها با تشکیلات مفصل و منظم و پیچیده و حفاظت شده و با سابقه طولانی که طی قرون و به ویژه از اوائل قرن هیجدهم، دایر کردهاند در بسیاری از حوادث تاریخ نقش داشتهاند
فراماسونری خود را یک سازمانجهانی میداند و اساس فعالیت خود را بر پایه تشکیل«حکومت جهانی»و نوعی«حکومت انترناسیونالیستی»که کمونیستها نیز بدان اعتقاد دارند،قرار داده است».
باید توجه داشت که در واقع این یهود است که با احساس برتری نژادی و قومی و با کوشش در جایگیری و تسلط بر منطقه فلسطین-که مرکز ادیان الهی،منطقه استراتژیکی و محل اتصال سه قاره،و مرکز عمده منابع نفت جهان است-خیال تأسیس حکومت جهانی دارد و الهام بخش فراماسونری و کمونیسم است.
یهودیها که در مجامع فراماسونی دنیا نقش مهمی دارند،حتی علامت شش گوشه خود را(ستاره داود)جزو علائم ماسونی کرده و از وجود کلیمیان آواره جهان برای توسعه فعالیت ماسونی استفاده کرده و میکنند». محفل ماسونی بریتانیا اهداف خود را در امور ذیل مشخص گردانید: 1-حفاظت کامل از یهود 2-جنگ با ادیان 3-پراکندن روح الحاد و فکر اباحیت بین ملتها(منظور از اباحیت،آزادی جنسی است بین هر زن و هر مرد)». همچنین رهبران فراماسونری معتقدند که اسرائیل تنها دولتی است که به ایدههای ماسونی در تجدید هیکل سلیمان مجددا تحقق خواهد بخشید...اینان در نظر دارند که عظیمترین محفلها را در قدس یعنی در جوار معبد سلیمان به وجود آورند تا کعبه آمال فراماسونها باشد.
یکی از مهمترین رویکردهای تبلیغی ماسون ها، نماد پرستی است . به شدت این نمادها را تبلیغ می کنند. آنان نمادسازی های متعددی برای اهداف خود دارند که یکی از پرکاربردترینشان، نماد «چشم جهان بین» All seeing eye ، به صورت یک هرم و چشم در انتهای آن است.
با کمال تاسف این روزها در گوشه و کنار کشور جمهوری اسلامی، رگه هایی از فعالیتهای فراماسونری و تبلیغ نمادهاشان، مشاهده می شود که با توجه به خطرات و تهدیدهای این جریان کثیف و منحرف، امیدواریم با هشیاری مسئولان فرهنگی و اجتماعی و همچنین دقت و وسواس مسئولان امنیتی، نسبت به شناسایی و نابودی آنها اقدام شود
خبرگزاری فارس: دکتر ابوالقاسم گرجی، مجتهد، استاد دانشگاه و نویسنده، همزمان با اذان ظهر امروز (شنبه 7 اسفند) درگذشت.
به گزارش خبرگزاری فارس، استاد ابوالقاسم گرجی ظهر امروز به دلیل کهولت سن درگذشت.
بنا بر اعلام روابط عمومی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، دکتر ابوالقاسم گرجی دوم فروردین سال 1300 در تهران متولد شد. وی در سال 1306 به مکتبخانه رفت و در سال 1313 تحصیلات حوزوی را آغاز کرد و در اوایل سال 1323 برای تحصیل در فقه و اصول به نجف اشرف رفت. از استادان ایشان میتوان به آقایان شیخ محمد حسین بروجردی، شیخ محمدرضا تنکابنی، شیخ محمد کاظمینی و دیگر موارد نام برد.
وی پس از اینکه در سال 1330 به تهران مراجعت کرد، به تدریس در سطوح عالیه و خارج فقه و اصول مشغول شد. از سال 1332 دکتر گرجی به تحصیل در فقه و مبانی حقوق اسلامی در دانشکده الهیات پرداخت. در سال 1335 تحصیل در دوره دکترای فلسفه و حکمت اسلامی را آغاز کرد و از همان زمان نیز در همان دانشکده به تدریس پرداخت. پس از آن نیز به تدریس دوره دکتری حقوق خصوصی و حقوق جزا در دانشگاه تهران مشغول بود.
علاوه بر تدریس، وی مجری و محقق تعداد زیادی از طرح های پژوهشی دانشگاه تهران بوده است. از وی تاکنون بیش از صد مقاله و بیست عنوان کتاب چاپ شده که از بین آنها دو کتاب به عنوان کتاب سال انتخاب شده است. دکتر گرجی در دوران تدریس به عنوان استاد نمونه، استاد ممتاز، پژوهشگر برجسته دانشگاه و پژوهشگر نمونه کشور شناخته شده و همچنین نشان درجه1 دانش را دریافت کرد.
از کتابهای او میتوان به «مسایل هامّه من مسائل الخلاف»، تصحیح و تعلیق و تحقیق «ذریعه» سیدمرتضی در علم اصول فقه در دو جلد، تصحیح جلد اول و دوم کتاب «تفسیر جوامع الجامع» طبرسی (برگزیده کتاب سال)، ترجمه و تلخیص کتاب «عدة الاصول»، «حقوق اسلامی»، و «قیاس استنباط» اشاره کرد.
گفتنی است ایشان چهره ماندگار کشور و دارنده نشان درجه یک دانش از رییس جمهور در مراسم مشترک فرهنگستان ها به عنوان برگزیده فرهنگستان علوم ایران و دارنده جایزه جشنواره بین المللی خوارزمی را از آن خود کرده بودند و شاگرد آیت الله العظمی خویی بودند.
پیکر این مرحوم دوشنبه، 9 اسفند، از مقابل منزلش یا مسجد قبا تشییع و در حرم حضرت عبدالعظیم به خاک سپرده میشود.
خبرگزاری فارس: مدیرمسئول روزنامه کیهان، موسوی خوئینیها را از عوامل اصلی فتنه اخیر دانست و گفت: کار دشمنان شهید دزدی است؛ دشمنان که میگویند شهید ژاله با ما بوده در ابتدای شهادت ایشان در شبکههای تلوزیون خود به نام خانم ژاله عنوان میکردند و نمیدانستند شهید ژاله دختر است و یا پسر.
به گزارش خبرگزاری فارس، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در اجلاس روسای واحد جوانان سراسر کشور حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تحرکات در کشورهای اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) در زمان مبارزات علیه رژیم شاهنشاهی اعتقاد داشتند در ایران باید حکومت اسلامی مستقر شود و در مرحله دوم حکومت اسلامی در کشورهای اسلامی مستقر شده و در مرحله آخر از قیام در جهان حکومت اسلامی تشکیل شود تا زمینه ظهور حضرت حجت(عج) فراهم شود.
وی افزود: ما در آن زمان باور نمی کردیم که به این زودی آرمان امام خمینی(ره) تحقق یابد اما امروز می بینیم خاور میانه اسلامی در حال شکل گیری است.
شریعتمداری تصریح کرد: امروز انقلاب های اسلامی در کشورهای مسلمان در حال شکل گیری است و از خصوصیات این انقلاب ها این است که همه آنها اسلامی و ضد استکباری هستند.
وی ادامه داد: انقلاب مردم مصر، تونس، لیبی و...انقلابی ضد آمریکایی است زیرا تمام حکام در این کشورها بسیار آشکار دست نشانده آمریکا بوده اند. الگو گرفتن انقلاب های منطقه از انقلاب اسلامی قابل انکار نیست.
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به فتنه سال گذشته و تفاوت آن با برخی تحرکات در 25 بهمن، تاکید کرد: ماجرای 25 بهمن اگرچه در ادامه فتنه سال 88 بود اما ماهیتا با آن تفاوت داشت زیرا در نقشه ، طرح و ساختار با فتنه سال گذشته متفاوت بود.
وی ادامه داد: فتنه گران خود اذعان داشته اند که ماجرای فتنه 88 با شکست تمام شد و این مساله نشان می دهد 25 بهمن نمی تواند ادامه فتنه باشد بلکه یک نیاز اورژانسی آمریکا بود.
نماینده ولیفقیه در مؤسسه کیهان تاکید کرد: آمریکایی ها نیاز داشتند انقلاب اسلامی ایران که الگوی مردم مصر بوده به این الگو ضربه بزنند و حرکاتی در ایران ایجاد کنند تا روحیه مردم مصر را ضعیف کنند.باید به جایگاه خود در منطقه و جهان توجه کنیم و ببینیم نقشه راه چیست و کجا ایستاده ایم.
وی افزود: امروز اسلام ناب که ظلم ستیز است بر کرسی قدرت نشسته و اگر اینچنین نبود اتفاقات در جهان اسلام رخ نمی داد.
شریعتمداری با اشاره به اختلافات ایران با آمریکا تصریح کرد: اختلافات ما با آمریکایی ها ماهوی و مبنایی است زیرا دشمنان به دنبال اسلامی هستند که در حکومت دخالتی نکند. اسلام ناب ظلم ستیز است و اگر این ظلم ستیزی را از اسلام برداریم دیگر اسلام نیست.
وی با بیان اینکه در دوران اصلاحات،دوم خردادی ها که دم از قرائت جدید از اسلام می زدند آن اسلام ظلم ستیز نبود گفت: حاکمیت اسلام ظلم ستیز باعث قدغن کردن ظلم و دل بستن محرومان می شود.آمریکایی ها و غربی ها با ما در ماهیت و مبنا مشکل دارند و در زمانی که ما بر باورهای خود تکیه می کنیم این باور قابل بمباران و انفجار نیست و در اینجا است که جنگ نرم مطرح می شود.
مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: درگیری و جنگ نرم با نظام سلطه را ما با پیروزی انقلاب اسلامی شروع کردهایم و ما در جایگاه آفند و آنها در جایگاه پدافندی قرار دارند.
وی ادامه داد: در جنگ دو طرف به دنبال ضربه به کانون اصلی هستند و در فتنه سال گذشته نوک پیکان حملات دشمن به صورت مستقیم به سمت ولی فقیه بود.
شریعتمداری با اشاره به مواضع اشخاص در برابر فتنه اظهار داشت: برخی افراد با فتنه گران همراهی و هم گامی داشتند و برخی نیز با آنها مرزبندی کردند، حزب موتلفه اسلامی از ابتدا به صورت آشکار در مقابل فتنه گران بود و مواضع روشنی داشت.
مدیر مسئول روزنامه کیهان در پاسخ به سوالی در خصوص محاکمه سران فتنه گفت: قبل از محاکمه قضایی سران فتنه لازم بود آنها در افکار عمومی محاکمه شوند که امروز این مساله اتفاق افتاده و هر روز که گذشت پرده از چهره سران فتنه برداشته شد و در حال حاضر زمان محکومیت آنها در دستگاه قضایی است.
وی همچنین درباره برخی از تندروی ها بیان داشت: در خصوص مساله تندری در اصول باید معیار و فرمول داشت،تندروی اگر به معنی عبور از معیارها باشد اسم اش تند روی است،برخی حرکت بر روی اصول را تند روی می دانند زیرا خودشان طبق اصول حرکت نمیکنند.
شریعتمداری درباره نقش موسوی خویینی ها در جریان فتنه تصریح کرد: موسوی خویینی ها سعی کرد نقش سایه را در جریانات اخیر بازی کند و امتحان بدی پس داد، وی جزو عوامل اصلی فتنه است و این افراد و سران فتنه هنوز درس نگرفته اند که چطور می خواهند جلوی بصیرت مردم بایستند.
وی در پایان در خصوص شهید ژاله گفت: کار دشمنان شهید دزدی است، دشمنان که می گویند شهید ژاله با ما بوده در ابتدای شهادت ایشان در شبکه های تلوزیون خود به نام خانم ژاله عنوان میکردند و نمی دانستند شهید ژاله دختر است و یا پسر چگونه است که این شهید متعلق به آنهاست ولی جنسیت او را نمی دانستند.
به نقل از فارس