أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

پسر منتظری :موسوی و کروبی واقعا دوست این نظام هستند!

 

  

 

دو جمله هم از مادر عروس بشنوید!!!!!!! 

به گزارش جهان، احمد منتظری، از حامیان جریان فتنه، در مصاحبه با سایت بی بی سی فارسی ادعا کرده است:  

 

آقایان موسوی و کروبی واقعا دوست این نظام هستند، باید از این موقعیت استفاده کرد و حتی با آنها مشورت کرد. الان واقعا می شود جلسه ای با حضور مقام رهبری و آقایان موسوی و کروبی تشکیل داد و مسائل را حل کرد!

وی که پس از فوت پدرش تلاش کرد با مواضع ساختارشکن جای او را پر کند، افزوده است:  

فقط امیدوارم که کسانی مثل مقام رهبری و افرادی که برای جمهوری اسلامی زحمت کشیده اند و خودشان به زندان و تبعید رفته اند، راهی را که به اصلاحات نزدیکتر است انتخاب کنند و خدای نکرده کار به جایی نرسد که بعضی به فکر براندازی بیفتند. 


 


احمد منتظری و پدرش از حامیان ویژه سران و جریان فتنه 88 بوده اند و در حمایت از رویکرد این جریان، دیدارها، بیانیه ها و مصاحبه‌های متعددی انجام داده‌اند.  

 

 

وی اکنون در شرایطی ادعاهای مذکور را مطرح کرده که تقریبا همگان حتی غربی‌ها هم  اذعان دارند که هدف اصلی جریان فتنه براندازی بوده است.

پسر منتظری با تکرار اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه جنجالی تیرماه 88، گفته است که اگر این پیشنهادات اجرا شود، "باعث سوءاستفاده کسی نخواهد شد"!

وی ماه گذشته پدرش را "پیروز و سرفراز" ماجرای عزلش توسط امام خمینی(ره) توصیف کرده و گفته بود، منتظری حتی با توده‌ای‌ها هم "رابطه صمیمی" داشته است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد