أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

جدایی اصغر از اسلام

جدایی اصغر از اسلام

به گزارش رهاپرس فیلم ایرانی! “جدایی نادر از سیمین” ساخته اصغر فرهادی جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان ”گلدن گلوب”، که یکشنبه شب در شهر لس آنجلس برگزار شد، را دریافت کرد.

لیلا حاتمی، پیمان معادی، شهاب حسینی، ساره بیات، سارینا فرهادی، بابک کریمی و مریلا زارعی در فیلم جدایی نادر از سیمین ایفای نقش کرده اند. 

این فیلم برای گرفتن جایزه بهترین فیلم خارجی گلدن گلوب با فیلم های “در سرزمین خون و عسل” به کارگردانی آنجلینا جولی، “گل های جنگ” به کارگردانی ژانگ ییمو، “پسری با دوچرخه به کارگردانی”برادران داردن، و فیلم “پوستی که در آن زندگی می کنم”، به کارگردانی پدرو آلمودوار رقابت می کرد. 

 

اصغر فرهادی کارگردان فیلم جدایی نادر از سیمین که برای پیش اکران این فیلم به پاریس سفر کرده بود صحبتهای جدیدی را برای حمایت از آنچه جنبش سبز می نامدش بر زبان جاری ساخت! 

این کارگردان که ساخته اخیرش مورد توجه فتنه گران قرار گرفت در پایان جلسه پیش اکران جدایی نادر از سیمین و در جلسه پرسش و پاسخ در جواب سوال یکی از حاضرین پیرامون اتفاقات حول این فیلم گفت: اینجا پاریسه! ایران نیست، حرفت را راحت بزن، هر چی تو دلته بپرس! 

و فرد سوال کننده این بار راحت پرسید: نظرتان را میخواستم بپرسم راجع به حمایتی که جنبش سبز از فیلم شما کرد و فکر میکنید جنبش سبز در این زمان نیاز داشت که از فیلم شما حمایت کند؟
اصغر فرهادی که از سوال این مخاطب خوشحال شده بود، در پاسخ گفت: من فقط خیلی خوشحالم که جنبش سبز وجود دارد، همین برای من کافیست.

وی که فرصت را برای مطرح شدن دوباره و ایجاد حاشیه ای جدید مناسب دیده بود در ادامه افزود: 

 

 خواهش میکنم عظمت! جنبش سبز را در سطح فیلم هایی مثل فیلم های من پایین نیاورید.  

حتی اگر لطف میکنید و فکر میکنید که این فیلم عالی و فیلم خیلی خوبی است، جنبش سبز خیلی بزرگتر از آن است که درقالب چنین چیزهایی بگنجد!

فرهادی البته مشخص نکرد که جنبش سبز تا چه حد بزرگ است؟! اما وی پس از اعتراف به پائین بودن سطح فیلمش در پایان دستاویز خودش برای مطرح شدن را اینگونه بیان کرد:
"این جنبش سبز نیست که به ما نیاز دارد، این ما هستیم که به جنبش سبز محتاجیم!

پس از انتشار اخبار دریافت جایزه فرهادی در انجمن منتقدان آمریکایی، عکس‌های او هنگام دست دادن با «آنجلینا جولی» سوژه رسانه‌های مختلف شد. 

 

فرهادی با این کارش  که البته در گذشته هم در جشنواره فیلم برلین صورت گرفته بود نشان داد چیزی از عرف دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران نمی‌داند . تنها باعث آبرو ریزی شد

به هر حال «جدایی نادر از سیمین» نماینده رسمی سینمای ایران در اسکار محسوب می‌شود و می‌بایست نمایندگان کشورمان حتی اگر خود پایبند به مسائل شرعی نیستند، عرف پذیرفته دیپلماتیک کشور را رعایت کنند 

به عنوان یک ایرانی مسلمان کارش درست بود؟ 

جودی فاستر بازیگر منحرف که سابقه بازی در فیلمهای مستهجن هالیودیش زبانزد عام و خاص است با حرکتی که مخصوص طیف خاصی از منحرفین اخلاقی است سعی در جلب توجه دارد که متاسفانه با نگاه و رفتار تایید کننده کارگردانی که قرار است آبروی کشور اسلامی مان در مجامع بین المللی باشد روبروست.   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 اصغر جون در کنار جودی فاستر در جشن بعد از مراسم گلدن گلوب!!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  به نقل از وبلاگ :http://islam-hussain.blogfa.com 

 

  

           قضاوت با خودتان 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 اصغر فرهادی -  گلدن گلوب - پیمان معادی - جودی فاستر - آنجلینا جولی - مدونا - جدایی نادر از سیمین - اصغر فرهادی و جودی فاستر و آنجلینا جولی -اصغر فرهادی -  گلدن گلوب - پیمان معادی - جودی فاستر - آنجلینا جولی - مدونا - جدایی نادر از سیمین - اصغر فرهادی و جودی فاستر و آنجلینا جولی -   اصغر فرهادی -  گلدن گلوب - پیمان معادی - جودی فاستر - آنجلینا جولی - مدونا - جدایی نادر از سیمین - اصغر فرهادی و جودی فاستر و آنجلینا جولی -  

  اصغر فرهادی -  گلدن گلوب - پیمان معادی - جودی فاستر - آنجلینا جولی - مدونا - جدایی نادر از سیمین - اصغر فرهادی و جودی فاستر و آنجلینا جولی -  اصغر فرهادی -  گلدن گلوب - پیمان معادی - جودی فاستر - آنجلینا جولی - مدونا - جدایی نادر از سیمین - اصغر فرهادی و جودی فاستر و آنجلینا جولی -   اصغر فرهادی -  گلدن گلوب - پیمان معادی - جودی فاستر - آنجلینا جولی - مدونا - جدایی نادر از سیمین - اصغر فرهادی و جودی فاستر و آنجلینا جولی -  

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ http://mohammadtarzi.blogsky.com

سلام .. به نظر من این هنرمند بهترین کار رو انجام داده...
واسه چی تمام کارهای هنرمندان باید زیر سوال باشه آخه هنرمندان هم انسانند و مثل همه انسانها. با آرزوی اینکه روزی همه مردم بفهمند که هنرمندان چی میکشند...
خوشحال میشم به من هم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد