أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

عدم صلاحیت آقای صانعی برای مرجعیت!

عدم صلاحیت آقای صانعی برای مرجعیت!

 

 

حمایت‌ها از تصمیم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره اعلام عدم صلاحیت آقای صانعی برای مرجعیت، همچنان ادامه دارد.

پس از آنکه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روز 12 دی‌ماه اعلام کرد آقای صانعی فاقد ملاک‌های لازم برای تصدّی مرجعیت است، بسیاری از علما، طلاب و دانشگاهیان به حمایت از این تصمیم جامعه مدرسین پرداخته‌اند. 

 

اساتید، دانش پژوهان و اعضای هیات علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) و روحانیون مدرسه علمیه معصومیه(س) حمایت خود را از این تصمیم اعلام کردند. 

 

اساتید، موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) با ارسال طوماری به طول 9 متر که حدود 800 دانش پژوه و اعضای هیات علمی آن را امضا کرده‌اند، از اقدام جامعه مدرسین حمایت و آن را در مسیر رسالت عالمان دینی دانسته‌اند. 

در همین حال، فارس خبر داد که جمعی از طلاب و روحانیون مدرسه علمیه معصومیه (س) هم با تجمع در مدرسه فیضیه حمایت خود را از این اقدام انقلابی جامعه مدرسین اعلام کردند. 

 

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام غفوری فرد از اساتید تاریخ موسسه امام خمینی (ره) و سید احمد خاتمی همراه بود، حاضران با امضاء و ارسال طوماری 5 متری خطاب به آیت الله یزدی، ریاست شورای عالی جامعه مدرسین از این اقدام جامعه مدرسین تقدیر کردند. 

پیش از این نیز، 35 تن از نمایندگان روحانی مجلس، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، ائمه جمعه استان خوزستان و حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت شیراز، مدیران مدارس علمیه قم، روحانیان استان یزد و بسیاری دیگر از شخصیت ها و فعالان دانشگاهی و فرهنگی از اقدام جامعه مدرسین حمایت کرده اند.

  

گفتنی است، تصمیم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که به گفته اعضای عالی ترین تشکل روحانی کشور پس از "یک سال تحقیقات" و بررسی فتاوا و عملکرد آقای صانعی اتخاذ شده است، در عین حال با اعتراض جریان اصلاح‌طلب، برخی شخصیت‌ها و رسانه‌های بیگانه همراه شد. 

 

 

 

 

 

 

حتی رسانه‌هایی چون "بی بی سی انگلیس" و رادیو فردا، وابسته به سازمان جاسوسی آمریکا(سیا)، ضمن حمایت از آقای صانعی، او را مرجعی "مترقی " دانستند و به تصمیم جامعه مدرسین اعتراض کردند!!!!

 

  

فرمایش مقام معظم رهبری و حضرت امام را به خاطر بیاورید که : ببینید چه کسی از شما حمایت میکند ...!!!!!! 

  

 صانعی - یوسف صانعی - آیت الله صانعی - آیه الله صانعی