أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

مجید انصاری از پاسخگویی به بینندگان الف عذر خواهی کرد

 

مجید انصاری در  رفت!!!

 در پی دعوت بخش تحلیلی سایت الف از آقای مجید انصاری ، عضو مجمع تشخیص مصلحت و از فعالان ستاد انتخاباتی آقای موسوی برای پاسخگویی به سوالات بینندگان اینترنت درباره انتخابات اخیر و قبول این دعوت از سوی ایشان، طی یک هفته اخیر بیش از 500سوال از آقای انصاری واصل شد که اغلب تکراری و برخی خارج از موضوع بحث و یا حاوی تهمت و توهین بود. سوالات قابل قبول در 28سوال تلفیق و برای پاسخگویی آقای انصاری به نمایش درآمد. 


طبق قرار اولیه، آقای انصاری قبول کرده بودند طی 4تا 5 روز و به تدریج، سوالات رسیده بینندگان را پاسخ دهند. پس از تاخیر چند روزه در ارایه پاسخها، صبح امروز خبرنگار الف پیگیر پاسخها شد که ایشان با عذرخواهی از پاسخ به سوالات رسیده گفتند:


«ضمن تشکر از این کار خوب سایت الف و با احترام به بینندگان محترمی که سوال طرح کرده اند، باتوجه به اینکه برخی از سوالات مربوط به آقای موسوی می شود من سخنگوی ایشان نیستم و باتوجه به تحولات اخیر ولزوم آرام نگهداشتن فضا درموقعیت حساس فعلی، از پاسخ به سوالات رسیده عذر خواهی می کنم. ان شاالله در وقت دیگری به این سوالات پاسخ خواهم داد»
بخش تحلیلی الف دلایل جناب آقای انصاری را برای پرهیز از پاسخگویی به سوالات رسیده، کافی و قانع کننده نمی داند و معتقد است آرامش واقعی در فضای سیاسی کشور مستلزم رفع سوء تفاهم ها و پاسخگویی به سوالات و ابهامات موجود است .
بخش تحلیلی الف از همان روز 23خرداد که ادعای تقلب در انتخابات توسط آقای موسوی و برخی اطرافیان ایشان مطرح شد، تلاش کرد ایشان یا نزدیکانشان را به پاسخگویی به سوالات موجود تحت عنوان مهمان ویژه الف یا شرکت در مصاحبه ای معمولی قانع کند اما طی 6ماه گذشته نه آقای موسوی و نه هیچکدام از چهره های سیاسی مدعی تقلب در انتخابات حاضر به مصاحبه و پاسخگویی به ابهامات و سوالات درباره ادعای بسیار بزرگشان نشده اند. 

 



برخی از سولات بینندگان الف از آقای انصاری که ایشان از پاسخگویی به آنها امتناع ورزیدند:

 

محمد راستین 
آقای موسوی قبل از انتخابات خود را مطیع و معتقد به ولایت فقیه معرفی نمودند بعد از انتخابات آیا ایشان از اعتقاد خود برگشتند ؟
2- چرا از افرادی را که در قالب اعتراضات ساختار شکنی می کنند و شعارهایی بر خلاف مبانی نظام سر می دهند و خواستار جمهوری ایرانی هستند تبری نمی جوئید آیا سکوت شما نشانه تایید است ؟   

 

ناشناس      
با توجه به اینکه اعضا و رویه شورای نگهبان قبل از انتخابات و هنگام ثبت نام آقای موسوی معلوم و روشن بود و ثبت نام ایشان در انتخابات به معنی پذیرش قاعده بازی(قانون انتخابات) و داور(شورای نگهبان) بود، چرا ایشان بعد از مسابقه، مشروعیت داور را زیر سوال برد؟ و چرا دعوت شورا نگهبان برای ارائه دلایل و اسناد ادعایش را رد کرد؟

 

ناشناس

سلام به نظر شما حمله به پایگاه مقداد که حاوی اسلحه بود بعد از راهپیمایی بزرگ 25 خرداد در خیابان آزادی توسط چه کسانی و با چه هدفی صورت گرفت؟
آیا این کار خطرناک نقشه قبلی بود یا بر اثر احساسات آنی حمله کنندگان صورت گرفت؟   

 

 سید  - در آرزوی ایرانی آرام      
سلام. من وقتی مصاحبه موسوی با تایم را خواندم خیلی تعجب کردم. مصاحبه یک روز قبل از انتخابات انجام شده:
http://www.time.com/time/world/article/0,8599,1904343,00.html
(دو صفحه)
به خصوص این بخش: که تایم سوال می کند در صورت عدم پیروزی در انتخابات، پیام شما به هوادارانتان چیست. که موسوی گفته بود:
"Change has already started," he said. "Only part of this change is about winning in the elections. The other part will continue, and there is no going back"
با توجه به آشوب های بعد از انتخابات، پاسخ آقای موسوی را چطور توجیه می کنید؟   

 

خلاصه و تلفیق چندسوال مشابه      
آقای موسوی قطع سیستم اس ام اس را دلیلی بر تقلب گسترده دانستند چراکه40هزار ناظر ایشان نتوانستند روز 22 خرداد تخلفات را گزارش کنند. خوب این ناظر ها چرا از تلفن معمولی تخلفات را گزارش نکردند؟ و چرا ستاد آقای موسوی طبق قانون اسناد و مدارک تخلفات را به شورای نگهبان نفرستاد؟   

 

ناشناس      
چرا آقای موسوی بعد از انتخابات دعوت صداسیما به مناظرن و یا مصاحبه را نپذیرفت و بر ارائه پیام زنده تلویزیونی بدون حضور مجری اصرار داشت؟ ایشان در پیام زنده تلویزیونی چه چیزی می خواست بگوید که در حضور مجری یا طرف مناظره نمیتوانست بگوید؟ آیا این عدم حضور مجری آنقدر مهم بود که ایشان بخاطر آن حتی از حضور در تلویزیون هم صرفنظر کرد؟   

 

یک هموطن      
موضوع ترانه موسوی که در حاشیه مراسم هفتم تیر در مسجد قبا ربوده شد و... خیلی توسط طرفداران آقای موسوی مطرح شد و بر اساس آن، بسیجی ها افرادی جنایتکار، هوسران، وحشی و بی ناموس معرفی شدند.
می خواستم بپرسم این ترانه موسوی که به عنوان یکی از شهدای سبز عکسش مطرح است، آیا پدر یا مادری یا برادری یا فامیلی ندارد؟ خانه ای، مدرسه ای، دانشگاهی، محل کاری نداشته؟ حداقل یک کپی شناسنامه یا شماره ملی ای از این هموطن در دسترس نیست؟
خلاصه آیا شما داستان ترانه موسوی را باور کردید؟ اگر نه، چرا به این سوء استفاده از احساسات عمومی و بی آبرو کردن نظام اعتراض نکردید؟    

 

حسین ازغدی      
آقای موسوی و جناح ایشان منظورشان از" مردم" کیست؟!!!

 

  به نقل از: http://alef.ir/1388/content/view/59786  

 

 

مجید انصاری - انصاری - سایت الف - الف - الف نیوز - میر کسین موسوی - مجید انصاری - انصاری - سایت الف - الف - الف نیوز - میر کسین موسوی - مجید انصاری - انصاری - سایت الف - الف - الف نیوز - میر کسین موسوی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد