أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

حجه الاسلام اکرمی :باید با محارب طبق قانون برخورد کرد.

 

حکومت باید توده مردم را آگاه و مخالفان را هدایت و ارشاد کند، اما با محاربان باید طبق قانون برخورد کرد.

سید رضا اکرمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و نماینده تهران در مجلس هشتم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت:

 پیشبرد امور مملکتی نیازمند ایمان و رهبری و برنامه است و اگر خود را پیرو رهبری و تابع قانون می‌دانیم، باید بر اساس فرامین رهبری و بر اساس نص قانون عمل کنیم. وی افزود: این روزها که در دهه فجر قرار داریم، باید با تدبیر و اندیشه دستاوردهای 31 ساله انقلاب اسلامی را پاس داریم و این دستاوردها را برای مردم تشریح کنیم و شکر نعمت‌های خدا را به جا آوریم و کمبودها را بررسی و مشکلات جامعه را بر طرف کنیم.


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با رد دیدگاه کسانی که معتقدند آشوب طلبی و تنش آفرینی‌های برخی اشخاص مانع از پیشبرد امور کشور می‌شود، گفت:

قبول ندارم نظام سیاسی ما با سابقه و استحکامی که دارد، توسط معدودی آدم زمین گیر شود و از حرکت بازماند.

اکرمی افزود: در قرآن مجید بحث کافر، منافق، ظالم، مسرف و مترف مطرح شده و به ما دستور داده شده اگر توان داریم، آنها را هدایت و ارشاد و معاند را به مخالف و مخالف را به موافق تبدیل کنیم و لذا باید بر اساس قرآن همدیگر را تحمل کنیم.


وی اضافه کرد: آگاهی بخشی توده مردم وظیفه حاکمیت است و اگر مخالفان و معترضان شهروندان ما هستند، حتی اگر علیه مقدسات شعار دادند باید آنها را تحمل و هدایت کنیم!!!!!! و با افراد محارب هم باید طبق قانون و نه بر اساس اتهام و فرافکنی برخورد شود.(1)


"
بی تردید رسانه بیگانه به هیچ وجه ما را قبول ندارند و برخی عناصر را به آشوب و نا آرامی دعوت می‌کنند و در داخل نیز کسانی همینطور عمل می‌کنند اما ما نباید به آنها بها دهیم و نظام باید ضمن انجام وظیفه آگاه سازی و ارشاد توده مردم، اگر مانعی بر سر راه می‌بیند، طبق قانون آن را از سر راه بردارد. (1)
عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز و نماینده تهران در مجلس خاطر نشان کرد:

 بنده در انتخابات دهم شرکت کردم و به موسوی رای دادم اما بعدا در مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور حضور یافتم و به عنوان موافق و مخالف به اعضای کابینه او رای دادم و در همان هفته دوم (2)بعد از انتخابات هم به صورت شفاف اغتشاشات را محکوم کردم.

به نقل از خبرگزاری فارس:  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8811141250

 

پی نوشت:

1-] . به قول معروف :ایشان یکی به در می زنه یکی به نعل. معلوم نیست موضع ایشان دقیقا چیست!آیا این همان مفهموم پرهیز از اظهارات دو پهلو و مبهم است،آیا این همان موضع شفاف و روشن است؟!!!!!!!!      قضاوت با شما[

2- هفته دوم(دوم)!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد