أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

مشایی: از فیروزآبادی شکایت می کنم

مشاور و رییس دفتر رییس جمهوری در پاسخ به اظهارات روز گذشته سرلشکر فیروزآبادی تاکید کرد برای روشن شدن افکار عمومی و اتهامات وارده حتما موضوع را از مسیر قضایی پیگیری خواهم کرد.    

به گزارش ایرنا،‌ "اسفندیار رحیم مشایی" که روز چهارشنبه در جمع مدیران و سردبیران خبرگزاری جمهوری اسلامی حضور یافته بود،اظهار داشت :‌به خاطر اتهاماتی که از سوی وی به من وارده شده محق هستم از مسیر قضایی موضوع را پیگیری کنم و این کار ر ا برای تنویر افکار عمومی انجام خواهم داد. 

مشایی یادآور شد :‌ناچارم این اتهامات بد و موهن را از طریق دستگاه قضایی پیگیری کنم.

وی در عین حال تاکید کرد :‌به لحاظ شخصی مسئله را به خدا واگذار می کنم زیرا در برابر امثال آنها خداوند برای من کفایت می کنم و برای آنها هم بهتر است چون خداوند از من بخشنده تر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد