أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

انتقاد احمدی‌نژاد از برخورد با رسانه‌ها

 اگر با مفسدین برخورد نشود اسامی را منتشر می‌کنم 

رئیس‌ جمهور با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها، گفت: مستکبران با اتکا به رسانه، جنایتکارترین و فاسدترین‌های تاریخ یعنی رژیم غاصب صهیونیستی را مظلوم معرفی می‌کنند. 

به گزارش رجانیوز، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در مراسم بزرگداشت مقام خبرنگار و شهدای عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی با بیان اینکه ایرانیان در هر جای دنیا که هستند، عزیزند، اظهار داشت: ما خود را خادم همه ایرانی‌ها می‌دانیم و همه ایرانی‌ها در هر جای دنیا می‌توانند به وطن خود آمده و در خدمت هموطنانشان باشند. 

وی ادامه داد: کسی نمی‌تواند مانع رفت و آمد ایرانی‌ها به وطنشان باشد و اگر عزیزانی هستند که در نقاط مختلف دنیا دچار مشکل مالی و حتی فشارهای سیاسی و حقوقی از ناحیه برخی دولت‌ها و گروه‌ها هستند،‌ اعلام کنند تا واحدی که در شورایعالی ایرانیان خارج از کشور برای پشتیبانی از آنها تاسیس شده، بررسی و حل شود و اگر می‌خواهند به کشور بازگردند هم راه برای بازگشت‌شان باز است. 

احمدی‌نژاد تاکید کرد: از ناحیه دولت هیچ مانعی برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور وجود ندارد و اگر در دستگاه قضایی مسئله حقوقی وجود دارد، باید رسیدگی کنند و ما هم پشتیبانی می‌کنیم.

فارس نوشت: رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیشترین ارتباط با رسانه‌ها در دولت نهم و دهم بوده است، خاطرنشان کرد: جلساتی که با رسانه‌ها و خبرنگاران داشتیم، به گونه‌ای است که تقریبا به صورت آزاد بوده و در سطح بین‌المللی هم اینگونه است.

وی افزود: هر چند رابطه بسیار خوبی با رسانه‌ها داشتیم ولی این رابطه در حد بالا و مطلوب ما نیست. 

احمدی‌نژاد یادآور شد: قبول نداریم اگر نویسنده‌ای مقاله انتقادی را در جایی چاپ کرد، با او برخورد شود و او را محکوم کنند. 

رئیس جمهور با اشاره به وجود بیشترین نقد و تخریب علیه دولت وی که با برخورد از سوی دولت مواجه نشده، تصریح کرد: با وجود تخریب‌های زیادی که علیه دولت صورت گرفته، اگر دستگاهی از خبرنگاری شکایتی کرد در روز خبرنگار آن شکایت را پس گرفته‌ایم و الان نیز اعلام می‌کنیم اگر دستگاهی از خبرنگاری شکایت کرده، آن را پس بگیرد.

احمدی‌نژاد افزود: این را هم قبول نداریم که برخی برای خود مصونیت در نظر گیرند، بلکه همه باید بر طبق قانون عمل کنند. 

وی ادامه داد: بر اساس قانون اگر نسبت به امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و رئیس‌ جمهور اهانتی صورت گیرد، مدعی‌العموم باید مستقیما وارد شده و برخورد کند؛ در حالیکه راجع به ما این اتفاق نیفتاد و بنده از این موضوع ناراحت نیستم و خود را نوکر مردم می‌دانم، اما دیگران نباید برای خود حلقه‌هایی را درست کنند و بگویند باید جواب دهید. 

احمدی‌نژاد متذکر شد: فردی بدون اینکه اسمی از کسی ببرد، مقاله نوشته و الان می‌گویند به فلان آقا برخورده است؛ اصلا بر بخورد در حالیکه باید مقاله نوشت که افراد خود را اصلاح کنند.

وی با بیان اینکه هیئت منصفه با اکثریت قاطع اعلام می‌کند این موضوع جرم نیست، بلکه انتقاد است اما قاضی اعلام می‌کند طبق قانون اجازه دارم خلاف رای هیئت منصفه رای دهم، اظهار داشت: برخی نباید کاری کنند که بهانه به دست دشمنان ملت بدهند. 

رئیس‌ جمهور نقش رسانه و کار خبری را نقشی بی‌بدیل عنوان و خاطرنشان کرد: چیزی نمی‌توان جایگزین رسانه کرد و امروز حساسیت آن از هوا بیشتر است؛ به همان اندازه که تنفس حیاتی است نقش رسانه نیز حیاتی است و تمام معادلات عالم با رسانه ساماندهی می‌شود.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: هیچ جریان اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بدون رسانه و اطلاع‌رسانی پی در پی امکان گسترش و بقا ندارد. 

وی با تاکید بر اینکه کار اطلاع‌رسانی از پیچیده‌ترین عملیات اجتماعی است، ادامه داد: روشن است که خواستگاه و اندیشه حاکم بر رسانه و مبانی جاری در آن که عملکرد آن را شکل می‌دهد.

رئیس‌ جمهور گفت: این حرف درستی نیست که بگوییم رسانه امر مطلق و مجرد و یا بی‌رنگ است؛ در حالیکه رنگ و بوی رسانه برآمده از رنگ و بوی بستری است که از آنجا برخواسته است.

احمدی‌نژاد در ادامه به شعار غربی‌ها درباره آزادی اطلاعات و اینکه دانستن حق مردم است، اشاره و خاطرنشان کرد: کسانی که این شعارها را سر می‌دهند، به آن عمل نمی‌کنند؛ دیدید که یک خبرنگار پس از 50 سال که به آنها خدمت کرده بود، وقتی چند کلمه در وبلاگ خود نوشت که گوشه‌ای به صهیونیست‌ها زد، با خشونت تمام با او برخورد کردند. 

وی با تاکید بر اینکه در این کشورهای مدعی آزادی خفقان اندیشه و آزادی عمل وجود دارد، تصریح کرد: مشرب فکری و پایه اعتقادی و هدف از تاسیس رسانه‌ها هر چه باشد، در کارکرد رسانه اثر دارد.

رئیس ‌جمهور با مقایسه تفکر رسانه‌ای ما با کشورهای غربی یادآور شد: کسانی که هدف‌شان تسلط و چپاول دنیا است، به گستردگی هر چه تمام‌تر از ابزار و عنصر رسانه استفاده می‌کنند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: آنها سنگین‌ترین جنگ‌های روانی را با رسانه سازماندهی و گسترش می‌دهند و با خبرسازی و نحوه تدوین و پوشش خبر سیاست و اقتصاد درست می‌کنند؛ اینگونه القا می‌کنند که اقتصادی مطلق دارند و دیگران باور می‌کنند. 

 
وی اضافه کرد: یک دوره‌ای که روی افکار عمومی ملت آمریکا مطالعه کردیم، دیدیم ملت آمریکا کشور خود را قدرت مطلق می‌داند که این موضوع توسط رسانه‌ها صورت گرفته است.

احمدی‌نژاد گفت: با وجود اینکه بزرگ‌ترین کینه‌های تاریخی در اروپا بوده و هست، ولی با کمک رسانه چنان وحدتی را معرفی می‌کنند که خیال می‌شود آنها همه با هم متحد و یکدل هستند. 

رئیس‌جمهور با بیان اینکه تسلط‌‌ شان بر سازمان بین‌المللی هم با کمک رسانه‌ها تثبیت شده، اظهار داشت: غیردموکراتیک‌ترین سازمان‌ها را در دنیا اداره می‌کنند ولی خود را طرفدار مبارزه با تبعیض و طرفدار آزادی و همیشه جبهه آزادیخواهان را ضعیف و عقب‌افتاده معرفی می‌کنند.

احمدی‌نژاد یادآور شد: آنهایی که بی‌عرضه‌ترین و کم‌بهره‌ورترین مدیریت جهانی را دارند، می‌خواهند ما را به ملت‌ها ناکارآمد معرفی کنند. 

وی با بیان اینکه بیش از 200 سال برده‌داری جدید و بیگاری کشیدن از صدها میلیون انسان، اتوبان‌ها، ‌کارخانجات و راه‌آهن ساختند،‌ تاکید کرد:‌ اگر اینها را به پول تبدیل کنیم، چقدر می‌شود و یا چقدر معادن کشورها را غارت می‌کنند؛ همین الان نیز ملت‌های با معادن غنی وجود دارد که در فقر هستند ولی آنها معادن را به قیمت مفت می‌برند و الان نفت ملت‌ها را به یک سوم قیمت می‌خرند.

رئیس‌جمهور یادآور شد: پول مسلط درست کرده و سازمان‌های بین‌المللی را پشت آن درست کردند تا کسی نتواند خللی در آن وارد کند، بعد می‌گویند که این پیشرفت ما به دلیل تفکر مادی است که این موضوع را نیز با رسانه جا می‌اندازند. 

احمدی‌نژاد با اشاره به تبلیغات رسانه‌ای غربی علیه ملت افغانستان و معرفی آنها به عنوان مجرم، اظهار داشت: صدام را به بهانه سلاح کشتار جمعی و تسلط بر منطقه و با شعار آزادی و دموکراسی کنار گذاشته و یک میلیون نفر را کشتند و با این حال توسط رسانه‌ها ملت عراق را مجرم و تروریسم معرفی می‌کنند. 

وی در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی افزود: جنایتکارترین و فاسدترین‌های تاریخ صهیونیست‌ها هستند و دست وحشی‌ترین‌ها را هم از پشت بسته‌اند؛ با این وجود با کمک رسانه‌ها خود را مظلوم و فلسطینیان را وحشی معرفی می‌کنند.

رئیس‌ جمهور با بیان اینکه آنها ماجرای هولوکاست را مبنای مظلومیت یک گروه قرار دادند، گفت: آنچنان با رسانه هولوکاست را رسوخ داده و جا انداخته‌اند که بعضی از مدعیان خط امام در ایران نیز، آن را باور کرده‌ و نمی‌توانند باور کنند که این ماجرا ساختگی و برای تسلط بر ملت‌ها و خاورمیانه است. 

احمدی‌نژاد با طرح سئوالی مبنی بر اینکه باید دید چرا اجازه تحقیق در مورد هولوکاست را نمی‌دهند، گفت: در دوره ما ماجرای 11 سپتامبر را درست کرده و ظرف 6 روز با کمک رسانه فضای افکار عمومی را به جایی رساندند که حمله به افغانستان و عراق به حق تبدیل شد و گفتند 3 هزار نفر در این حادثه کشته شده ولی هیچ گزارشی در مورد آن منتشر نشد و در میان کشته‌شدگان نیز هیچ صهیونیستی وجود نداشت؛ چرا که از قبل به آنها اعلام کرده بودند تا در این روز در آنجا حضور نداشته باشند. 

رئیس جمهور گفت: با وجود اینکه ضعیف‌ترین ارتش دنیا در تاریخ ارتش آمریکا بوده‌است چراکه در هیچ جنگی پیروز نشده‌است؛ در جنگ جهانی دوم پس از اینکه دیگران خسته شده‌اند با دو حمله اتمی به ژاپن مورد تشویق صهیونیست‌ها قرار گرفت و به عنوان پیروز جنگ قلمداد شدند.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود در مراسم بزرگداشت مقام خبرنگار با بیان اینکه ملت ایران مظلوم‌ترین ملت‌های تاریخ است، گفت: براسا‌س معادله‌ای که توسط رسانه‌ها ایجاد کرده‌اند کسی که 10 هزار الی 20 هزار بمب اتم ذخیره کرده مدعی کسی‌ می‌شود که می‌خواهد یک بمب بسازد که همه این‌ها را با اتکا به رسانه‌ها انجام می‌دهند. 

وی با تاکید بر اینکه امروز در دنیای استکباری رسانه ابزار جنگ علیه ملت‌ها طراحی و برنامه‌ریزی شده ‌است، افزود: به وسیله رسانه خود را متمدن معرفی می‌کنند در حالی‌ که متوحش‌تر از این‌ها در تاریخ وجود ندارد.

رئیس جمهور قتل عام 100 میلیون انسان، راه‌اندازی جنگ برای فروش اسلحه و تولید میکروب برای فروش دارو را از جمله اقدامات ضد بشری کشورهای مستکبر برشمرد و تأکید کرد: با اتکا به رسانه غیر دموکراتیک‌ترین حکومت‌ها را آزادیخواه معرفی می‌کنند و شاهدیم که در 60 - 70 سال اخیر خشن‌ترین حکومت‌ها مورد حمایت آمریکا و در مقابل آزادترین حکومت‌ها مورد بغض و کینه آمریکا بوده‌اند در حالی‌که با اتکا به رسانه خود را پرچمدار آزادی‌خواهی معرفی می‌کنند. 

احمدی‌نژاد افزود: با وجود اینکه ضعیف‌ترین ارتش دنیا در تاریخ ارتش آمریکا بوده چراکه در هیچ جنگی پیروز نشده ‌است؛ در جنگ جهانی دوم پس از اینکه دیگران خسته شده‌اند با دو حمله اتمی به ژاپن مورد تشویق صهیونیست‌ها قرار گرفت و به عنوان پیروز جنگ قلمداد شدند و در سایر جنگ‌ها از جمله ویتنام با وجود اینکه شکست خوردند طوری معرفی شدند که انگار شکست ناپذیر هستند.

وی با بیان اینکه این کشورها با ابزار رسانه ابهت دروغین درست کرده‌اند، تصریح کرد: امروز یک جنگ واقعی نه جنگ نظامی بلکه جنگ سنگین رسانه‌ای برقرار است به این ترتیب که این کشورها دیگران را عقب افتاده و خود را پیشرفته معرفی می‌کنند. 

رئیس‌جمهور با اشاره به وجود خشن‌ترین رفتارها با مردم در آمریکا، یادآور شد: امروز در حال جنگ گسترده همه جانبه رسانه‌‌ای علیه کشورمان و ملت‌ها تدارک دیده شده به سر می‌بریم و برنده‌ترین سلاح آنها رسانه بوده و سلاح نظامی، اقتصادی و سیاسی به این اندازه اثر نداشته‌است که از طریق آن مسائل فرعی را اصلی جلوه می‌دهند. 

احمدی‌نژاد افزود: اگر می‌خواهند ماجرایی بسازند کافیست ماشین شهرداری پای یک گربه‌ای را زیر بگیرد که با توسل به رسانه‌های خود این ماجرا را بزرگ می‌کنند. 

 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بزرگ نمایی رسانه‌های غربی در ترکیدن یک ترقه در مسیر عبور هیئت همراه رئیس جمهور در همدان گفت: در همدان که جمعیت پرشوری به استقبال آمده بودند فردی ترقه‌ای را از روی ذوق انداخت که صد متر با ما فاصله داشت و مردم اصلا تکان نخوردند ولی یک غوغا درست کردند و گفتند انفجار نارنجکی موجب تلفاتی شده و احمدی‌نژاد را به نقطه نامعلومی بردند در حالیکه بنده در آن زمان در جمع مردم همدان در ورزشگاه مشغول سخنرانی بودم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه بسیاری از این شبکه‌های رسانه‌ای غرب برای اثرگذاری در ذهن مدیران کشورها است، یادآور شد: امروز ابزار رسانه اثرگذارترین و مهمترین ابزار است.

احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود همچنین به تشریح وظیفه ایرانیان در مقابل رسانه‌های غربی پرداخت و گفت: باید از رسانه حداکثر استفاده را برد ولی نگاه ما و مبانی نظری رسانه در ایران با آنها متفاوت است چراکه ما نمی‌توانیم خبر غیر واقعی منتشر کنیم. 

وی ادامه داد: ما دقیقا در نقطه مقابل آنها فکر می‌کنیم و اینکه خبر صادقانه و امیدبخش باشد به نفع جامعه و مکتب ماست. چرا که معتقدیم اگر انسان‌های روی زمین امیدوار باشند می‌شود بساط ظلم را برچید.

رئیس‌جمهور تأکید کرد: ما فکر می‌کنیم تک‌تک انسان‌ها و همه ملت‌ها مهم و محترم هستند و باید به نوع انسان‌ها و ملت‌ها احترام گذاشت و معتقدیم عدالت متعلق برای همه است.

احمدی‌نژاد ابراز داشت: ما نمی‌توانیم بدخواه دیگران حتی مردم آمریکا و آقای بوش باشیم و هدف ما از مقابله با بوش جلوگیری از فساد و سقوط او هست. 

وی در خصوص مسئولیت رسانه‌ها در عرصه داخلی و بین‌المللی تصریح کرد: امروز ایران یک کشور در کنار سایر کشورها، یک جغرافیا، قوم و ملیت نیست بلکه ایران امروز یک فرهنگ، مکتب، جریان تاریخی و پرچمدار یک صف بین‌المللی در برابر فاسدها و زورگویان است.

رئیس‌جمهور نام ایران را مترادف با خداپرستی، عدالت، پاکی، برادری، مبارزه با ظلم و نور امید برافروخته شده برای ملت‌ها دانست و گفت: هر چند مشکلات زیادی داریم هنوز حیات طیبه و جامعه آرمانی جهانی برپا نشده‌است و این در حالیست که مشکل در همه جای دنیا وجود دارد اما در ایران نوری درخشیده است و هر کس هم که صحبت می‌کند به امید ایران است. 

احمدی‌نژاد در خصوص مأموریت ملت ایران نیز یادآور شد: مهمترین مأموریت ما حفظ اقتدار، وحدت و توانمندی ایران است چرا که دشمنان در صدد پوشاندن این حقیقت هستند.

وی به صدور قطعنامه علیه ایران نیز اشاره و خاطرنشان کرد: آنها کاغذ پاره‌ای را نوشتند که هیچ ارزشی ندارد و می‌گویند می‌خواهیم به ملت ایران فشار آوریم تا ملت نیز به دولت فشار آورد بلکه ایران از مواضع خود کوتاه آید در حالیکه آنها بسیار "احمق " هستند.  


رئیس جمهور با بیان اینکه امروز باید از اقتدار، تمامیت، مکتب، هویت، سرزمین و وحدت ملت ایران با همه وجود دفاع کنیم که دفاع از کل بشریت و انسانیت است، تأکید کرد: ایران متعلق به همه ملت‌ها است و این حرف بنده به معنای ملی‌گرایی نیست و ایرانی‌ها هیچوقت ملی‌گرایی به معنای آن انحرافی نبوده‌اند و همیشه دستاوردهای خود را در اختیار دیگران گذاشته و در غمشان شریک بوده‌اند.

احمدی‌نژاد یادآور شد: تعریف از تمدن ایران اشاره به توانمندی و ایجاد خودباوری است که باید آن را حفظ کنیم.

وی خطاب به حاضرا در جلسه گفت: در عرصه جهانی امروز رسانه‌های ایران خط مقدم ملت‌ها هستند و این شما رسانه‌ای‌های ایران هستید که باید مقابل آنها بایستید و باید خود را تجهیز و افق نگاهتان را جهانی کنید و باید در مقیاس جهانی اندیشه و برنامه‌ریزی کنید که می‌توانید. 

رئیس جمهور شیوه و مبانی عمل رسانه‌های غربی با ایران را متفاوت برشمرد و اظهار داشت: بعضی اوقات یک خبر صادقانه اثری بیشتر از خبر غیر واقعی دارد.

احمدی‌نژاد در عین حال تصریح کرد: خود را برای نبرد سرنوشت آماده کنید ملت‌ها هم منتظر هستند و میلیاردها گوش برای شنیدن پیام آزادی ایران آماده‌اند که بخشی حاصل مجاهدت‌های شما است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود و خطاب به دولت توصیه کرد: دولت نیز باید با سعه صدر با رسانه‌ها همراهی کند چرا که ما همه یک خانواده هستیم و یک مأموریت داریم و آن هم ساختن ایران برای نجات ایران و بشریت است. 

رئیس جمهور با بیان اینکه کسانی که می‌خواهند تقابل ایجاد کنند با ما نیستند، گفت: از وزرا و مسئولانی هم که روابط کمی، با رسانه‌ها دارند می‌خواهم که روابط خود را گسترده کنند چرا که باید ایران را با کمک هم بسازند.

احمدی‌نژاد با اشاره به سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص نیمه تکمیلی، مسکن و زیان‌آور و سخت بودن شغل خبرنگاران خاطرنشان کرد:‌ همه اینها را قبول می‌کنم چرا که ما خود را از شما و شما را از خود می‌دانیم و جدایی وجود ندارد مگر می‌شود کشور بدون فعالیت رسانه پیشرفت کند.

وی با تأکید بر اینکه این رسانه است که موج مقابله با خودخواهی را بلند می‌کند خطاب به خبرنگاران تصریح کرد: شما باید قدر خودتان را بدانید چرا که کار خبرنگاری کار مقدسی است.

رئیس جمهور با اشاره به شهادت 317 خبرنگار گفت: این تعداد شهید به نسبت جمعیت خبرنگاران آمار زیادی است. 

احمدی‌نژاد در خصوص تلاش خستگی‌ناپذیر خبرنگاران گفت: در سفرهای استانی که برخی از خبرنگاران ما را همراهی می‌کنند بعضی از مواقع برای آنها غصه می‌خورم چرا که زودتر از ما بیایند دیرتر از ما می‌روند و کاری پر از تنش و فشار دارند و قصد بنده از بیان این مباحث این است که بنده خبرنگاران را می‌فهمم.

وی کثرت خبرنگاری را کثرت مجاهدت اندیشه‌ای و فرهنگی دانست و توصیه کرد: باید آزادگی و آزادمنشی حفظ شود و نه اینکه باید هر حقی را گفت بلکه باید برخی حق‌ها را در سینه نگه داشت چرا که ممکن است زمان اعلام آن الان نباشد. 

رئیس جمهور خبرنگاران را به حفظ امید توصیه کرد و گفت: باید امیدوار و عاشق باشید چرا که خبرنگاری بدون عشق محال است که موفق شود و خبرنگاری بدون امید آخرش همان می‌شود که توجیه‌گر فساد مستکبران شده‌اند.

احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود نیز خطاب به سردبیران و مدیر مسئولان رسانه‌ها اظهار داشت: باید به خبرنگاران و تهیه کنندگان خبر فشار کمتری وارد آید و ما شاهدیم که خبرنگاران از حقوق کم گله داشته‌اند و باید اعلام کنم که دولت در این خصوص به شما کمک می‌کند. بنابراین به زیر مجموعه خود بهتر برسید. 

وی با بیان اینکه همه یک خانواده هستیم تصریح کرد: در یک خانواده نیز ممکن است اختلاف سلیقه وجود داشته باشد ولی باید توجه کنیم که دوستی‌ها به هم نخورد.

رئیس جمهور در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه اعلام اسامی مفسدان اقتصادی که قبلا خبر آن را داده بودید به کجا رسید، گفت: مبارزه با مفاسد در دولت با قدرت دنبال و هر روز تقویت می‌شود و در دولت تقریبا همه راه‌ها را برای مفاسد بسته‌ایم. هرچند در نقطه مطلوب نیستیم و در همین راستا موارد زیادی را برای تعیین مجازات‌ها دنبال کرده‌ایم و امیدواریم مجازات و اعلام شود. 

احمدی‌نژاد در همین خصوص ادامه داد: بنده هیچ مشکلی در اسم بردن ندارم ولی اگر روزی بدانم کارها جلو نمی‌رود الا اینکه اسم‌ها را اعلام کنم این کار را خواهم کرد اما هنوز مأیوس نشده‌ایم که امیدواریم دیگران هم همراهی کنند.

وی با بیان اینکه مفاسد اقتصادی در جامعه خیلی کم شده ولی یک فساد هم در ایران اضافه است در تجلیل از شهدای رسانه تأکید کرد:‌ شهدای رسانه ما در خط مقدم شهدا هستند چرا که با چه فداکاری و مظلومیتی و در قربت و اوج خدمت به شهادت رسیدند.

رئیس جمهور یادآور شد: راه آزادگی، عشق به خوبی‌ها، عزت، خدمتگزاری صادقانه، تواضع و فروتنی را این شهیدان ترسیم کرده‌اند. 

احمدی‌نژاد در پایان سخنان خود و در پاسخ به پیشنهاد یکی از خبرنگاران مبنی بر افزایش بن خرید کتاب خبرنگاران خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بنده از شما می‌خواهم 50 هزار تومان به 100 هزار تومان افزایش یافته و طوری باشد که به راحتی به پول نقد تبدیل شود 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد