أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

شانتاژ تبلیغاتی جدید آمریکا علیه ایران

<>
شانتاژ تبلیغاتی جدید آمریکا علیه ایران
آمریکا در اقدامی جدید به منظور جلب افکار عمومی علیه برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران مدعی شد که ایران مصمم شده است تا یک بمب هسته‌ای تولید کند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حالی که یک کمیته از سازمان ملل از کشورهای بیشتری درخواست کرد تا در خصوص چگونگی اجرای تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران گزارش دهند، آمریکا اعلام کرد که ایران مصمم شده است تا یک بمب‌ هسته‌ای تولید کند.
 
دولت آمریکا در حالی چنین ادعاهایی را مطرح کرده است که در تلاش است با جلب افکار عمومی، حمایت‌های بین‌المللی را در جهت حفظ منافع خود و ضربه زدن به ایران جلب کند. 

کمیته تحریم‌های سازمان ملل روز گذشته گزارش داد که علیرغم تصویب تحریم‌های جدید شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران، تنها 36 کشور گزارش‌هایی که شامل چگونگی اجرای تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران می‌شود، را ارسال کرده‌اند و باقی کشورها تمایل چندانی در این زمینه از خود نشان نداده‌اند. 

آمریکا به همراه دو همپیمان خود یعنی انگلیس و فرانسه در خصوص آنچه عدم همکاری ایران با بازرسان بین‌المللی خواندند، ابراز نگرانی کرده و ایران را به نقض قطعنامه‌های سازمان ملل متهم کردند. 

ادعاهای این مقامات در صورتی‌ است که ایران بارها به اثبات رسانده است که برنامه‌ هسته‌ای صلح‌آمیز و هیچ گونه انحرافی در برنامه هسته‌ای ایران تاکنون مشاهده نشده است. 

بر اساس این گزارش، وزرای خارجه 6 کشور بزرگ جهان در نظر دارند هفته آینده نشستی را در نیویورک با محور ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل برگزار کنند و دیپلمات‌ها اعلام کردند که احتمالاً این نشست در 22 سپتامبر (31 شهریورماه) برگزار خواهد شد.  
 
به نقل از : الف

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد