أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

حجه الاسلام شجونی: خاتمی به ملت ایران خیانت کرده است

 به نقل از فرارو: 

عضو جامعه روحانیت با بیان اینکه سران فتنه دیگر در نزد مردم آبرویی ندارند، گفت: «زمان آن رسیده است که دستگاه قضایی طبق قانون اساسی و با قاطعیت به جرائم و تخلفات سران فتنه رسیدگی کرده و برای آنها حکم لازم را صادر کند».  

 

 

 

 

 

 



حجت الاسلام و المسلمین جعفر شجویی با اشاره به رفتاردوگانه یکی از سران فتنه اظهارداشت: «نباید خیال کرد که شغال، شیر است؛ لذا کسانی که پس از فتنه 88 قافیه را باخته می‌بینند و از مردم تودهنی محکمی خوردند، امروز با تظاهر و فریب دم از چارچوب نظام و قانون می‌زنند».

وی گفت: «خاتمی نمی‌تواند ملاقات خود با جورج سوروس یهودی و دیگر دشمنان این ملت را کتمان کند و همگان می‌دانند که وی به ملت خیانت کرده است؛ لذا کسانی که با دشمنان این مردم دست دوستی دادند هیچ شأن و جایگاهی نزد مردم شریف ایران ندارند».

عضو جامعه روحانیت مبارز در واکنش به اقدام افرادی که با ریش سفیدی و واساطه‌گری، قصد جذب فتنه‌گران را دارند، گفت: «برخی از این افراد به جای جذب فتنه‌گران، خود جذب آنها می شوند؛ که این یک نوع، نوکر معابی است».

وی با بیان اینکه خاتمی، کروبی و موسوی از قانون اساسی، راه امام(ره) و انقلاب تخلف آشکار کردند و شهدای انقلاب را به دشمنان فروختند، تاکید کرد: «امروز سران فتنه باید با ندامت به مردم اعلام کنند که توبه کرده اند و این توبه آنها، تنها بین خود و خدا است، اما آنها باید در برابر قانون پاسخگو باشند».  


عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: «این ریش سفیدان حق ندارند از آبروی خود مایه بگذارند؛ چراکه ریش سفیدی وقتی میسر است که خود آنها واقعا نادم شده باشند».  

 

 



حجت الاسلام شجونی همچنین به اقدامات آشوبگران در عاشورای سال گذشته اشاره کرد و افزود: «این افراد برای دستیابی به اهداف شومشان حتی حرمت سالار شهیدان(علیه‌السلام) را شکستند، بنابراین زمان آن رسیده است که دستگاه قضایی طبق قانون اساسی و با قاطعیت به جرائم و تخلفات سران فتنه رسیدگی کرده و برای آنها حکم لازم را صادر کند».

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام همرزم سابق. عمارهای تو مشایی رحیمی مرتضوی و سایر جنایتکارنند. زنده باد میرحسین موسوی

جلال شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ق.ظ

خدا به سزای اعمالشون برسوندشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد