أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

آیا احمدی نژاد شعیب بن صالح است؟

به گزارش پایگاه خبری انصار، معلم اخلاق دولت در این خصوص تصریح کرد: 

 

 آمدیم و بعدا معلوم شد این طور نیست؛ آن وقت چه می‌کنیم؟ این کارها هم به شخصیت‌های ما و هم به مساله مهدویت ممکن است خدشه وارد کند. ما باید یقینیات را ترویج کنیم و به برخی از نشانه‌های ظهور که احتمالی است نباید دامن بزنیم. 

مثلا می‌گویند نفس زکیه آیت‌الله حکیم است که در روایت آمده قبل از ظهور به شهادت می‌رسد؛ ولی در روایت هست که پانزده روز قبل از ظهور این نفس زکیه به شهادت می‌رسد. خب الان چند سال است که آیت‌الله حکیم به شهادت رسیده و ظهور اتفاق نیفتاده! چطور این را توجیه می‌کنند؟ اهل تحقیق واقعا این را دقت کنند نباید آنچه دوست داریم بشود را با قدری با تسامح به روایات تطبیق دهیم! 

البته این احادیث را هم باید دید که سندش چطوری است و چقدر می‌تواند قابل اعتماد باشد، چون برخی از آنها قدری ضعیف و سند دلالت دارد. نه می‌شود آن را به راحتی رد کرد و نه می‌شود به راحتی به این و آن تطبیق داد.
 
آقاتهرانی ادامه داد: یادم می‌آید در دوره‌ای که آقای رحیم صفوی فرمانده سپاه بود می‌گفتند که رحیم صفوی همان شعیب صالح است چون نشانه‌هایی که در روایات آمده به ایشان می‌خورد، خب فرمانده سپاه هم بود؛ ولی الان می‌بینید می‌گویند احمدی‌نژاد شعیب بن صالح است! همین نکته نشان می‌دهد که این مشابهت‌سازی‌های ما می‌تواند غلط باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد