أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

طلبه سیرجانی

طلبه سیرجانی در تازه ترین اظهار نظر خود، گفت: «حرکتی که من آغاز کرده ام حرکتی کاملا مردمی است و وابسته به هیچ فرد خاص یا جناح سیاسی نیست و موضوعش هم فقط عدالتخواهی است».
حجت الاسلام علیرضا جهانشاهی معروف به "طلبه سیرجانی"  که هم اکنون در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم در چادری مسافرتی سکنی گزیده است در اعتراض به زمین خواری های شهر سیرجان  اقداماتی انجام داد و پس از اینکه به اعتراضاتش ازسوی مسئولان اعتنایی نشد، اقدام به پیاده روی ازسیرجان به سمت تهران کرد.

تیرماه سال87 درمسیر سیرجان به تهران در بدو ورود به استان فارس، توسط دادگاه ویژه روحانیت شیراز بازداشت و به 2 سال زندان محکوم شد.

او پس از چند ماه با پیام "شکرالله مساعیکم" رهبر معظم انقلاب آزاد گشت و باز هم راه های قانونی را برای رسیدن به مطالباتش پیمود، اما درپی بی نتیجه ماندن آنها، دومرتبه به نشانه ی اعتراض، در تاریخ 27 اردیبشهت88 ، شروع به پیاده روی از مسیر قم تا تهران کرد و هم اینک نیز به نشانه ی اعتراض به عدم برخورد با مفسدین در حرم حضرت عبدالعظیم اقامت دارد و همچنان منتظرمسئولان مربوطه برای پاسخ به مطالباتش است.

وی می گوید: «وقتی که شاهد ظلمی آشکار در سیرجان بودم و البته می دانستم که در سراسر کشور چنین ظلم هایی نهادینه شده است لذا بر اساس احساس تکلیف و انجام امر به معروف و نهی از منکر اقدام به این کار کردم».

چندی پیش نیز طلبه تبریزی بنام حجت الاسلام روح‌الله بجانی به وی پیوست و احتمال می رود تا چند ماه آینده ، طلبه شیرازی که هنوز نام او نامشخص نیست، در اعتراض به فساد و زمین خواری های عده ای در این شهر، به این دو بپیوندد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد