أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

ادعای خنده‌دار وزیر دولت اصلاحات درباره حماسه 9 دی

وزیر فرهنگ دولت اصلاحات که از چند سال پیش به انگلیس پناهنده شده است،‌ در یادداشتی با حمایت از نوشته پر از توهین و تهمت یکی از زندانیان فتنه، ادعاهای خنده داری را هم درباره حماسه ده ها میلیونی 9 دی مطرح کرده است.‌ 
 
به گزارش جهان، با وجود انتشار تصاویر مختلفی از ابعاد چند میلیونی حماسه 9 دی در تهران، مهاجرانی در ادعایی مضحک عنوان کرده است:  
 
یک ملت با جمعیتی بیش از سه میلیون نفر از میدان امام حسین تا میدان آزادی به صحنه می آید و اعتراض خود را به نتیجه انتخابات اعلام می کند سرکوب می شود اما اجتماع ده تا بیست هزار نفر در میدان انقلاب حماسه نهم دی تلقی می شود و شاعران در این باره شعر می گویند.
وی چند روز پس از 9 دی 88 هم میهمان بی بی سی فارسی و مدعی شد: اگه اینا راست میگن و مردم زیادی نهم دی اومدن برا راهپیمایی پس چرا یه بارم با هلیکوپتر ازشون فیلمبرداری نکردن و نشون ندادن!
این در حالی بود که بیشترین تصاویر پخش شده از 9 دی در صدا و سیما، صحنه هایی بود که با هلیکوپتر فیلمبرداری شده بود.

مهاجرانی در یادداشت اخیرش همچنین با حمایت از سران فتنه و آقای هاشمی رفسنجانی، از طرح انتقادات درباره او ابراز نارضایتی کرده است:  
تقریبا تمامی یاران و نزدیکان امام خمینی در دوران رهبری ایشان یا حذف شدند یا استعفا دادند و یا از غصه دق کردند. آخرین و مهمترین آن ها آیه الله هاشمی رفسنجانی حال و روزش همین است که می بینیم. ممنوع از اقامه نماز جمعه و مسدود شدن سایت و آوار ناسزا های هر روز و شب بر سرش."

مهاجرانی تا پیش از خروج از ایران،‌ عضو حزب کارگزاران سازندگی، از احزاب نزدیک به هاشمی بود. او معاون پارلمانی دولت هاشمی هم بوده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد