أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

عطااله مهاجرانی آرزو کرد که سرنوشتش همانند آقای منتظری شود

به گزارش جهان، وزیر فرهنگ دولت اصلاحات که از چند سال پیش به انگلیس پناهنده شده است،‌ در مطلبی خواسته خود را چنین بیان کرد:  

 

 

   خداوند سرانجام ما را نیکو قرار دهد. مثل سرانجام حضرت آیه العظمی منتظری.

وی این آرزو را در یادداشتی عنوان کرد که در واکنش به "تبلیغ یکی از آثارش در رادیو جوان" نوشته بود.

اخیرا رادیو جوان دست به تبلیغ یکی از کتاب‌های عطاءالله مهاجرانی زده است. این رویداد با اعتراض برخی از رسانه ها همراه شد. اما مهاجرانی در واکنش به این اعتراض ها، با اتهام زنی علیه سپاه پاسداران و پیش کشیدن مجدد فتنه ۸۸، سران فتنه را "شخصیت های شناخته شده، مومن، خوش سابقه و فداکار" توصیف کرد که به دست سپاه به زندان انداخته شده اند!

وی همچنین مدعی شد: به عنوان یک دانشجوی تاریخ و کسی که ۲۵ سال در نظام جمهوری اسلامی به عنوان نماینده و معاون نخست وزیر و معاون رییس جمهور و وزیر کار گرده ام و ۱۸ سال عضو دولت بوده ام. به صراحت عرض می کنم که در تاریخ ایران دولتی به بی لیاقتی و بی صلاحیتی دولت فعلی نمی توان یافت.
عطاءالله مهاجرانی چندی پیش اذعان کرد که حتی یک نقطه خاکستری هم در کارنامه اقتصادی رهبر معظم انقلاب و اطرافیانش وجود ندارد که این باعث اعتراض گسترده در محافل ضدانقلاب و موجب شد تا مدتی وی در محاق رود.
در عین حال حضور و سخنرانی سال گذشته مهاجرانی در کنفرانس یکی از لابی های صهیونیستی در واشنگتن که توسط برخی رسانه های ضدانقلاب لو رفت، یکی از نقاط تاریک کارنامه عملکرد سال های اخیر وی به شمار می رود.

مهاجرانی شهریور ۹۰ و پس از چند ماه غیبت از چشم رسانه ها، با شبکه سعودی العربیه مصاحبه کرد و گفت بعید می داند بتواند از همان سالن VIP فرودگاه به کشور بازگردد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد