أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

پاسخ شجونی به شکایت مجیدانصاری

 

 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اعلام استقبال از شکایت انصاری از وی به دادگاه روحانیت، خطاب به او گفت: 

 اگر شما تعادل و غیرت دارید چرا پاسخ اهانت‌ فتنه‌گران و آغاجری به امام را ندادید. 

حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به شکایت حجت‌الاسلام محمد علی انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز از وی به دادگاه روحانیت،  

 

 

 

 

گفت: 

 ابتدا به آقای انصاری می‌گویم که آماده پاسخگویی به سوالات وی در دادگاه هستم و دوم اینکه ایشان گفته بنده به امام توهین کرده‌ام، فرض بر اینکه به امام توهین کرده‌‌ام، شما چه کاره‌ امام‌اید؟
وی با اشاره به اظهارات انصاری مبنی بر اینکه جامعه روحانیت باید از شجونی تبری بجوید چرا که وی تعادل ندارد، گفت: 

 اگر آقای انصاری تعادل دارد بفرمایند که چرا در وقتی در فتنه88 حامیان وی تمثال امام را به آتش کشیدند جرات دفاع از امام را نداشت؟ اگر چنین غیرت دفاع از امام را داشتید، چرا به اهانت فتنه گران و افرادی چون آقاجری پاسخ نگفتید؟
شجونی گفت: آقای انصاری اگر تعادل داشت پاسخ آقاجری را می‌داد که مقلدان امام راحل را میمون خطاب می‌کرد نه اینکه انتقاد به اعضای موسسه حفظ و نشر را به مثابه توهین به امام(ره) بداند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: بنده هیچ ابایی ندارم که بگوییم آقایان انصاری در دفتر حفظ و نشر امام(ره)، علیه امام اقدام می‌کنند.
وی افزود: گرچه بنده و امثال بنده از آقای حسن خمینی دلخور هستیم اما بنده درباره ایشان مطلبی را نگفتم و اگر آقای انصاری خودش را حسن خمینی می‌داند بحث دیگری است.

شجونی همچنین گفت: با رئیس دادگاه ویژه روحانیت تماس گرفتم و از ایشان پرسیدم چرا بنده به خاطر شکایت آقای انصاری به دادگاه احضار نشدم که ایشان در عراق بود و اطلاعی از موضوع نداشت. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد