أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

أین عمار......!

امروز وظیفه همه روشنگری است! تکلیف امروز ما:حماسه سیاسی...حماسه اقتصادی

مصاحبه‌ای‌که ضدانقلاب را به جان هم انداخت

به نقل از جهان نیوز: 

 

 

به گزارش وب گردی باشگاه خبرنگاران، معصومه قمی معروف به مسیح علی نژاد ، کارمند دستگاه تبلیغاتی ملکه(BBC) که در ایام فتنه ۸۸ با اکانت" oxfordgirl " در شبکه اجتماعی توییتر علیه امنیت و منافع ملی مردم کشورش فعالیت می کرد، در جدیدترین مصاحبه خود با رضا پهلوی فرزند شاه  مخلوع پهلوی که داعیه رهبری جنبش سبز ( جریان فتنه ۸۸ ) را دارد، باعث افزایش دعواها و فحاشی های چند طرف مدعی بر سر این جریان ورشکسته سیاسی در رسانه ها و فضای مجازی شد .

رضا پهلوی که چندی پیش گفته بود : " جنبش سبز ( جریان فتنه ۸۸ ) یتیم شده و باید شورایی برای هماهنگی در این زمینه تشکیل شود " و نشان داد که می خواهد جنبش سبز را به نفع خودش مصادره کند، پیش تر ها گفته بود :  

" جمهوری خواهان به من پیشنهاد کردند که از پادشاهی چشم بپوشم و همزمان اطمینان دادند که از من به عنوان نامزد آینده ریاست جمهوری ایران دموکراتیک پشتیبانی میکنند. پاسخ من به آنها این بود و هست که من حق ندارم با چنین اقدامی، گزینه پادشاهی را پیش از آنکه مردم درباره اش تصمیم گرفته باشند، نفی کنم، چه بخواهم چه نخواهم برای بسیاری از ایرانیان من پسر شاه و وارث نهاد پادشاهی ام»!

وی اما بعد از آنکه دید حتی در شبکه های اجتماعی مجازی از جمله گوگل پلاس، مطالبش بالاتر از انگشتان یک دست هم تایید نمی شود، در مصاحبه خود با مسیح علی نژاد که در رسانه های دوم خردادی به جوجه اردک زشت معروف بود، بعد از آنکه با چالش او در خصوص قسم پادشاهیش، مواجه شد از تلاش خود برای تشکیل یک کنگره ملی خبر داد و در پاسخ به این سوال که آیا می خواهد در این کنگره پادشاه باشد گفت: " چنین قصدی ندارد و هدف او همراه کردن همه نیروهای اپوزیسیون ابتدا در داخل وسپس در خارج از ایران است. وی همچنین اعلام کرد طرفداران بسیاری در ایران دارد و در عین حال از ذکر اسامی آنها به دلیل حفظ امنیت شان خودداری کرد !

از سویی دیگر بنی صدر نیز در این سهم خواهی تخیلی ، بیکار ننشسته و برای آنکه خود را از رقابت بر سر رهبری این جریان ورشکسته عقب نیندازد، با ادعای آنکه مسبب و طراح اصلی ایجاد جمهوری اسلامی وی بوده و مردم به او اعتماد داشته اند و دارند، رضا پهلوی را فاقد شرایط رهبری در آینده ایران دانست !
مسیح علی نژاد در این مصاحبه خود را نماینده نسل جوان جنبش سبز ( نسل سوخته ور شکسته فتنه ۸۸ ) دانست و با دیکتاتور خواندن پدر ربع پهلوی باعث عصبانیت پهلوی ها شد طوری که پس از سه روز از انتشار مصاحبه اش ، هنوز با فحاشی و القاب زشت غیر اخلاقی طرفداران خارج نشین پهلوی در شبکه های اجتماعی و سایت های ضد انقلاب روبروست .

اما طرفداران نزدیک به جریان اصلاح طلب که در جریان فتنه ۸۸ به خارج از کشور گریخته اند نیز در واکنش به توهین هایی که به نماینده نسلشان که به عنوان مصاحبه گر در این جلسه حضور داشته ، در سایتها و شبکه های اجتماعی ، به فحاشی علیه طرفداران پهلوی و نقد ربع پهلوی اقدام کرده اند. برخی نیز چون کیانوش توکلی در سایت ضد انقلابی ایران گلوبال اینگونه نوشته است : " اگر من بجای خانم علی نژاد بودم می پرسیدم : « اقای رضا پهلوی ! شخصا فعالیت های شما را می ستایم. ولی سئوال اصلی یک مبارز جمهوریخواه از جنابعالی این است که شخص شما ۳۰ سال پیش برای مقام سلطنت قسم خورده اید . بحث این است که ۳۰ سال گذشته و شما مدعی شهروند عادی شده اید .اما متاسفانه هنوز از مقام سلطنت استعفا نداده اید .»

رضا پهلوی که تا چندی پیش، نهایت کار سیاسی‌اش شرکت در کنگره سالانه سلطنت طلبها و دراز کردن دستش برای بوسیده شدن بود اما در حال حاضر برای آنکه در صحنه باشد در حمایت از گروهگ تروریستی مجاهدین ( منافقین ) هم نامه می نویسد . یکی از عناصر سابقا فعال در گروهک ادوار تحکیم که اکنون در اروپا روزگار می گذراند، نامه رضا پهلوی به حمایت از گروهک تروریستی منافقین و سپس ادعای شکایت از جمهوری اسلامی را ابتکار خوب توصیف کرد اما نوشت: او نشان داد کارکشته نیست و مشاوران خوبی نیز ندارد و هنوز باید خیلی تمرین کند تا در فضای سیاسی که برای او چندان موثر نیست، حضور داشته باش 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد